امضای بیش از ۱۰قرارداد و دو تفاهمنامه میان شرکت‌های افغانستان و ترکمنستان

anwar_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۸:۵۰
امضای بیش از ۱۰قرارداد و دو تفاهمنامه میان شرکت‌های افغانستان و ترکمنستان

سه شنبه ۲۸ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱۸ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت در سفرشان به ولایت هرات با حضور محترم شیخ نوراحمد اسلام جار والی این ولایت، محترم نوکرقلی‌اتاقلی اف رئیس اتحادیه تاجران و صنعت‌کاران دولت ترکمنستان و شماری از تاجران و صنعت کاران افغان و ترکمن گفت: بهترین فُرصت جهت گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان افغانستان و ترکمنستان مهیا گردیده است که دو طرف باید از آن استفاده اعظمی نماید.

در ادامه میان شرکتهای افغان و ترکمن در حضور داشت سرپرست وزارت صنعت و تجارت، والی این ولایت و مسوولان اتاق صنایع و معادن هرات  بیش از ۱۰ قراداد و دو تفاهمنامه در  بخشهای مواد ساختمانی از جمله سیخ گول، رنگ، سنگ مرمر و مواد خوراکی به امضا رسید.

قابل یاد آوری است که این قراردادها و تفاهمنامه ها در نتیجه سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت به ترکمنستان و ملاقات با محترم قربانقلی بردی محمد اف، رهبر ملی ترکمنستان صورت گرفته است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۵۷
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در حاشیه نشست کازان فورم با معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با آقای ماکیشوف چنگیز، معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معاون وزیراعظم فدراتیف روسیه ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هئیت همراه شان با آقای الیکسی اوورچوک، معاون وزیر اعظم روسیه در امور همکاری های بین‌المللی

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۲
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با سفیر جمهوری ایران مقیم مسکو در حاشیه فورم کازان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم کاظم جلالی، سفیر ایران مقیم مسکو، محترم داود میرزاخانی، سرکنسول ایران مقیم کازان و شماری از شرکت های اشتراک کننده ی ایرانی. . .

BACK TO NEWS