آغاز به فعالیت شرکت تولیدی دانه‌مرغ در ولایت خوست

reza_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۳ - ۸:۵۵
آغاز به فعالیت شرکت تولیدی دانه‌مرغ در ولایت خوست

شنبه 2 اسد 1400

یک شرکت تولیدی دانه‌مرغ در ولایت خوست با سرمایه‌گذاری 166میلیون افغانی با حضور مقام‌های دولتی و سکتورخصوصی افتتاح و به کارش آغاز کرد.

مسئولان شرکت تولیدی دانه‌مرغ مایل نوبهار می‌گویند که با سرمایه‌گذاری 166میلیون افغانی این شرکت را ایجاد کرده اند که ظرفیت تولید ده تن دانه‌مرغ را در یک ساعت دارا و زمینه‌ی اشتغال‌زایی را برای 120تن از باشندگان این ولایت فراهم شده است.

والی ولایت خواست می‌گوید که این ولایت ظرفیت‌ بیشتری را برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها در سکتورهای مختلف دارا می‌باشد.

وزارت صنعت و تجارت به هدف جذب سرمایه‌گذاری‌ها در ولایت خوست، پروژه‌ی اعمار زیربنای پارک صنعتی باغ سموات این ولایت را آغاز کرده که در جذب سرمایه‌گذاری‌ها و تشویق سرمایه‌گذاران در این پارک نقشی اساسی دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۸:۳۶
Background image

توافقات دوجانبه روی تسهیلات تجارتی و ترانزیتی میان افغانستان و پاکستان

مذاکرات دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان به سرپرستی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی محترم محمدخُرم آغا، معین وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

BACK TO NEWS