جلسه بررسی وضعیت صنایع چاپی برگزار شد

yonus_shafaq
دوشنبه ۱۳۹۸/۷/۸ - ۱۴:۳۴
جلسه بررسی وضعیت صنایع چاپی برگزار شد

جلسه بررسی وضعیت صنایع چاپی و مطابع کشور روز چهارشنبه 3 میزان 1398 تحت ریاست محترم ظهورالدین شیرزاده معین انکشاف سکتور خصوصی و صنایع وزارت صنعت و تجارت و با اشتراک هیئت مدیره انجمن صنایع چاپ افغانستان در صالون کنفرانس این وزارت برگزار شد.
در این جلسه، وضعیت صنایع چاپی و مطابع کابل، فرصت ها و چالش های فرا راه این سکتور، ظرفیت این سکتور، میزان سرمایه گذاری در آن و فراهم سازی زمینه کار برای شهروندان کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محترم ظهورالدین شیرزاده معین انکشاف سکتور خصوصی و صنایع وزارت صنعت و تجارت با تاکید حمایت دولت از سکتور چاپی کشور گفت که هدف از این جلسه بررسی وضعیت صنایع چاپی و چالش های فرا راه این سکتور می باشد.
جناب شیرزاده همچنین افزود که بعد از بررسی به هدف حمایت بیشتر دولت از این سکتور پالیسی صنایع چاپی با مشوره اعضای سکتور متذکره تهیه خواهد شد.
در این جلسه همچنین صنعت کاران صنایع چاپی عدم واگذاری قراردادهای چاپ کتاب به مطابع داخلی، معاف مالیه به واردات کتاب از کشورهای همسایه تحت عنوان کتاب های دینی به کشور، نبود کارگر فنی مورد نیاز صنایع چاپی و کرایه یی بودن زمین شماری زیادی از فابریکات چاپی را عمده مشکلات فرا راه سکتورشان عنوان کردند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۹:۲۴
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: از سرمایه گذاران مالیزیای می‌خواهیم تا در افغانستان سرمایه گذاری نمایند

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با نمایندگان از وزارت محترم خارجه، وزارت دفاع، وزارت داخله و نماینده دفتر نخست وزیر مالیزیا برای افغانستان به ریاست دکترخانم. . .

BACK TO NEWS