دیدار سرپرست و نامزد وزیر وزارت صنعت و تجارت با صنعت کاران و تجار ولایت ننگرهار

yonus_shafaq
شنبه ۱۳۹۹/۷/۵ - ۱۸:۲
دیدار سرپرست و نامزد وزیر وزارت صنعت و تجارت با صنعت کاران و تجار ولایت ننگرهار
پنچ شنبه ۳ میزان ۱۳۹۹
محترم نثاراحمد غوریانی سرپرست و نامزد وزیر وزارت صنعت وتجارت با صنعت کاران و تجار ولایت ننگرها دیدار کرده و روی مشکلات و چالش های فراراه صنعت کاران و تجار آن ولایت بحث و تبادل نمودند.
در این دیدار محترم خان جان الکوزی معاون فدراسیون اتاق های افغانستان، محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و روئسای اتاق های تجارت و سرمایه گذاری و صنایع و معادن ولایت ننگرهار نیز حضور داشتند. آنان ضمین تبریکی گزنیش محترم نثاراحمد غوریانی به حیث سرپرست و نامزد وزیر وزارت صنعت و تجارت، مشکلات و چالش های که فرا راه صنعت کاران و تجار ننگرهار نیز با رهبری جدید وزارت شریک ساختند.
همچنان مشکلات ترانزیتی با کشور پارکستان در مرز تورخم، مشکلات در گمرک تورخم و مشکلاتی متعددی که در پارک های صنعتی شیخ مصری و حصارشاهی ولایت ننگرهار وجود دارد، به عنوان مشکلات عمده شان با رهبری وزارت شریک ساختند.
همینگونه صنعت کاران و تجار ولایت ننگرهار از جناب غوریانی سرپرست و نامزد وزیر وزارت صنعت و تجارت نیز دعوت نمودند که ضمن سفر به ننگرهار مشکلات، چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری در این ولایت از نزدیک به بررسی نمایند.
محترم نثاراحمد غوریانی ضمن قدردانی از شریک سازی مشکلات و چالش های فرا راه صنعت کاران و تجار ولایت ننگرهار با رهبری وزارت، اظهار نموده که تیم های کاری مختلفی در وزارت ایجاد شده تا مشکلات و موانع فرا راه صنعت کاران و تجار کشور یادداشت و در مورد حل آن اقدام جدی خواهند شد.
آقای غوریانی ضمن پذیرش دعوت صنعت کاران و تجار ولایت ننگرهار سفر به این ولایت را پذیرفته گفت که با سفر به ننگرهار مشکلات صنعت کاران و تجار ولایت بررسی شده و در راستای حل آن اقدام های مقتضی صورت خواهد گرفت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS