دیدار محترم نثار احمد غوریانی با رهبری فدراسیون اتاق‌های افغانستان

yonus_shafaq
شنبه ۱۳۹۹/۶/۲۹ - ۱۸:۲۹
دیدار محترم نثار احمد غوریانی با رهبری فدراسیون اتاق‌های افغانستان
روز شنبه مورخ ۲۹ سنبلۀ سالروان، محترم نثار احمد غوریانی با رهبری فدراسیون اتاق‌های افغانستان دیدار نمود. در این دیدار روی موضوعات متعددی از جمله حمایت از صنایع داخلی، میکانیزه ساختن زراعت و حمایت همه جانبه از فعالین این سکتور، معیاری سازی و گسترش مراودات تجارتی و ترانزیتی، تقویت فعالیت های زنان تجارت پیشه، تاکید روی تقویت تشبثات کوچک و متوسط و بالاخره جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این دیدار رهبری فدراسیون اتاق‌ها هریک به صورت جداگانه ضمن تبریکی از احراز پسُت مقام وزارت توسط محترم غوریانی حمایت شان را اعلان داشتند.
متعاقباً محترم غوریانی ضمن خوش آمدید به هیئت رهبری فدراسیون اتاق های افغانستان، اظهار داشت که منحیث یکی از اعضای خانوادۀ بزرگ سکتور خصوصی افغانستان، بیشتر از هر کس دیگری مشکلات و چالش های تاجران و سرمایه گذاران را درک میکنم و همانطوریکه منحیث نمایندۀ ملت در پارلمان تعهد سپردم که جزء خدمت صادقانه هیچ هدف و مرام دیگری ندارم، یکبار دیگر تجدید تعهد می نمایم که هدفی جزء توسعه و انکشاف اقتصادی و بهبود وضعیت ناهنجار اقتصادی جاری در کشور، هدف دیگری نداشته و با تمام توان انرژی خود را برای تغییر این وضعیت به کار خواهم گرفت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS