دیدار محترم نورالدین عزیزی با اعضای سکتورمرغ‌داری کشور

reza_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۷
دیدار محترم نورالدین عزیزی با اعضای سکتورمرغ‌داری کشور

پنج‌شنبه مورخ 30جدی 1400

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با اعضای سکتورمرغ‌داری کشور که به شکل حضوری و ویدیو کنفرانس حضور داشتند در تالارعمومی کنفرانس‌های این وزارت دیدار و در مورد مشکلات فراراه این سکتور بحث نمود.

در آغاز آقای ظفر به نمایندگی از اشتراک‌کنندگان در رابطه به وضعیت سکتورمرغ‌داری کشور گزارش مفصلی را ارایه کرده و در ادامه فابریکه‌داران و تولیدات‌کنندگان گوشت‌مرغ‌ و دانه‌مرغ در بحث‌آزاد در مورد مشکلات این سکتور صحبت کرده و پیشنهادات‌شان را ارایه کردند.

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با تأکید روی هماهنگی بیشتر میان اعضای سکتورمرغ‌داری کشور و ادارات ذیربط بیان داشتند: "خواست ما این است که سکتورمرغ‌داری کشور سرپای خود ایستاد شود."

آقای عزیزی در ادامه از اشتراک‌کنندگان خواست که پیشنهادات‌ مشخص‌شان را کتباً شریک نمایند و وعده سپردند که با تمام توان برای تولیدات داخلی کار می‌کنند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS