طرح پیشنهادی ایجاد اتاق ساختمان از طرف اتحادیۀ شرکت‌های ساختمانی ارائه گردید

yonus_shafaq
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۵/۷ - ۱۵:۴۴
طرح پیشنهادی ایجاد اتاق ساختمان از طرف اتحادیۀ شرکت‌های ساختمانی ارائه گردید

به روز دوشنبه 6 اسد سالروان جلسۀ با رهبری اتحادیۀ شرکت‌های ساختمانی در سالون کنفرانس‌های وزارت صنعت و تجارت دایر گردید. در این جلسه روی ضرورت ایجاد اتاق ساختمان و پروسۀ ایجاد آن با در نظرداشت احکام قانون تنظیم امور اتاق‌ها بحث و تبادل نظر گردید.

اعضای رهبری اتحادیۀ شرکت‌های ساختمانی به نوبه دیدگاه‌های شان را در رابطه به ضرورت ایجاد اتاق ساختمان و چالش های که در برابر سکتور ساختمان به دلیل نبود صدای واحد سکتور خصوصی در این عرصه وجود دارد ابراز داشته و ضمن آنکه گزارش مختصری از فعالیت‌های آن اتحادیه ارائه کردند، آمادگی شان را برای ایجاد اتاق ساختمان به منظور رفع این چالش ها و ارائۀ طرح‌های پیشنهادی برای بهبود سکتور ساختمان ابراز داشتند.

به تعقیب آن نمایندگان وزارت صنعت و تجارت آمادگی‌های شان را در زمینۀ ایجاد اتاق ساختمان مطابق قانون تنظیم امور اتاق‌ها و طرزالعمل مربوط ابراز داشته و اظهار داشتند که این وزارت، خانۀ مشترک طیف های مختلف سکتور خصوصی بوده و پیشنهاد های سالم و سازندۀ آحاد سکتور خصوصی را به دیدۀ قدر نگریسته و مطابق احکام قانون تلاش می گردد تا بستر مناسب و مساعد برای رشد و توسعۀ پایدار اقتصادی در کشور فراهم گردد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۶:۴۱
Background image

ملاقات با رئیس شرکت عباس افریدی

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم عباس افریدی، رئیس شرکت عباس افریدی ملاقات نمود.

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۸:۲۰
Background image

تفاهم‌نامه همکاری با 10مؤسسه در بخش تشبثات امضا شد

وزارت صنعت و تجارت جهت حمایت از انکشاف تشبثات کوچک‌تر، کوچک و متوسط با 10مؤسسه تفاهم‌نامه‌های همکاری را امضا نمود.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

BACK TO NEWS