نشست محترم نورالدین عزیزی با واردکنندگان گوشت‌مرغ یخ‌زاده

reza_admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۸/۳ - ۹:۳۹
نشست محترم نورالدین عزیزی با واردکنندگان گوشت‌مرغ یخ‌زاده

یک‌شنبه 2عقرب 1400 مطابق 17ربیع‌الاول 1443

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با واردکنندگان گوشت‌مرغ ‌یخ‌زاده در تالار کنفرانس‌های مقام این وزارت دیدار و روی مشکلات آنان بحث کرد.

واردکنندگان گوشت‌مرغ ضمن ارایه‌ی معلومات در مورد تجارت‌شان و کشورهای صادرکننده‌ی گوشت‌مرغ؛ مشکلات‌شان را با سرپرست این وزارت در میان گذشتند.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با استماع مشکلات واردکنندگان گوشت‌مرغ یخ‌زاده بیان داشتند ازینکه مشکلات‌تان تنها مربوط این وزارت نمی‌شود، بناً جهت بحث بیشتر در این مورد، ما زمینه حضور یک تن تان را در یکی از جلسه‌های شورای محترم عالی اقتصادی فراهم می‌کنیم تا مشکلات‌تان به صورت اساسی برای همیشه حل شود.

محترم نورالدین عزیزی جهت خودکفایی کشور در عرصه‌ی تولید گوشت‌مرغ و تخم‌مرغ؛ آنان را تشویق نمودند تا در داخل کشور در این بخش سرمایه‌گذاری نمایند و همچنان رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت جهت آگاه بیشتر آنان در رابطه به پارک صنعتی زراعتی معلومات ارایه کردند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۸:۲۰
Background image

تفاهم‌نامه همکاری با 10مؤسسه در بخش تشبثات امضا شد

وزارت صنعت و تجارت جهت حمایت از انکشاف تشبثات کوچک‌تر، کوچک و متوسط با 10مؤسسه تفاهم‌نامه‌های همکاری را امضا نمود.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

BACK TO NEWS