آغاز فعالیت شرکت تولیدی کود‌کیمیاوی فیضی رحیمی در ولایت هرات

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۱:۴۶
آغاز فعالیت شرکت تولیدی کود‌کیمیاوی فیضی رحیمی در ولایت هرات

شنبه ۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱۵ ثور ۱۴۰۳

شرکت تولید کودکیمیاوی فیضی رحیمی با حضور محترم مهاجر فراهی، معاون مقام ولایت هرات، مولوی محمدبشیر سیرت، رئیس صنعت و تجارت آن ولایت، مسئولین ادارات دولتی و تعدادی از صنعت‌کاران و تاجران در شهرک صنعتی هرات افتتاح گردید.

در محفل افتتاح این شرکت، آقای فراهی به بهبود کیفیت تولیدات تأکید و از مردم ولایت هرات خواست تا با استفاده از محصولات و تولیدات داخلی به رشد اقتصاد و خودکفایی وطن سهیم گردند.

در ادامه رئیس صنعت و تجارت ولایت هرات تأسیس این فابریکه را یک گام مثبت در بخش تولیدات داخلی و به خصوص در بخش زراعت مهم دانسته، گفت: کار تأسیس شهرک صنعتی جدید ولایت هرات به مساحت ۵۰هزار جریب زمین در جریان است و با بهره‌برداری از آن مشکل کمبود زمین سرمایه‌گذاران و صنعت‌کاران حل خواهد شد.

قابل یادآوریست که شرکت تولیدی کودکیمیاوی فیضی رحیمی با سرمایه‌گذاری ۵۴۰هزار دالر برای اولین بار در هرات به فعالیت آغاز و ۸ نوع کود کیمیاوی را تولید می‌کند و همچنین زمینه کار را برای ۲۲۵ تن به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معاون وزیراعظم فدراتیف روسیه ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هئیت همراه شان با آقای الیکسی اوورچوک، معاون وزیر اعظم روسیه در امور همکاری های بین‌المللی

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۲
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با سفیر جمهوری ایران مقیم مسکو در حاشیه فورم کازان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم کاظم جلالی، سفیر ایران مقیم مسکو، محترم داود میرزاخانی، سرکنسول ایران مقیم کازان و شماری از شرکت های اشتراک کننده ی ایرانی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
Background image

دیدار با شرکتهای بزرگ تاتارستان و روسیه

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در جریان بازدید از نمایشگاه تجارتی فورم کازان با شماری از مسئولین شرکت‌های بزرگ تاتارستان و روسیه از جمله شرکت کا-آر گروپ (KR Group)  تولید کننده وسایل برق

BACK TO NEWS