افغانستان از الحاق جمهوری ازبکستان به سازمان تجارت جهانی حمایت می کند

yonus_shafaq
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۵/۷ - ۱۵:۴۶
افغانستان از الحاق جمهوری ازبکستان به سازمان تجارت جهانی حمایت می کند

دومین جلسه ی کمیته مذاکرات دوجانبه تجارت در اموال و خدمات کشور ازبکستان، با اشتراک نمایندگان وزارت های ذیربط و ادارات مستقل در سالون کنفرانس های وزارت صنعت و تجارت تدویر یافت. اشتراک کنندگان الحاق ازبکستان به سازمان تجارت جهانی را برای افغانستان، فرصت ها و حل مشکلات ترانزیت بین افغانستان، ازبکستان و جهان مفید ارزیابی نموده، از الحاق آن کشور به این سازمان حمایت خود را ابراز داشتند.

اعضای جلسه ضمن اینکه رویکرد مثبت به مسئله داشتند، تصمیم گرفتند تا وزارت ها و ادرات مستقل جوانب مختلف مسئله ی الحاق آن کشور به سازمان تجارت جهانی را به دقت بیشتر مرور نموده، نظریات و تبصره های دقیق شان را در جلسه بعدی پیشکش نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۹:۲۴
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: از سرمایه گذاران مالیزیای می‌خواهیم تا در افغانستان سرمایه گذاری نمایند

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با نمایندگان از وزارت محترم خارجه، وزارت دفاع، وزارت داخله و نماینده دفتر نخست وزیر مالیزیا برای افغانستان به ریاست دکترخانم. . .

BACK TO NEWS