برگزاری نشست تواصل تجارتی میان سکتورخصوصی افغانستان و انجمن اخلاق تجاری ترکیه

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۹:۵۵
برگزاری نشست تواصل تجارتی میان سکتورخصوصی افغانستان و انجمن اخلاق تجاری ترکیه

پنجشنبه ۱۲ محرم الحرام ۱۴۴۶ / ۲۸ سرطان ۱۴۰۳

نشست تواصل تجارتی میان اعضای محترم سکتورخصوصی افغانستان و اعضای محترم انجمن متشبثین اقتصادی و اخلاق تجاری جمهوری ترکیه با حضور بزرگان سکتورخصوصی کشور، رئیس انجمن متذکره برگزار گردید.

در این نشست تواصل تجارتی اعضای سکتورخصوصی افغانستان و اخلاق تجاری ترکیه در سکتورهای مختلف از جمله زراعت، ساختمانی، صحت و تولید انرژی برق بحث و گفتگو نمودند.

در حاشیه این نشست محترم حسین اقچه، رئیس انجمن متشبثین اقتصادی و اخلاق تجاری ترکیه صحبت نموده، در رابطه به فعالیت‌ها و اهداف این انجمن معلومات ارایه نمود و همچنین محترم سعیدعماد هاشمی، اتشه تجاری افغانستان در ترکیه، محترم محمدیونس مهمند، معاون نخست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری، محترم شیرباز کمین‌زاده، رئیس اتاق صنایع و معادن افغانستان و محترم خان‌محمد فروتن، رئیس اتاق زراعت صحبت نموده از اعضای انجمن متذکره خواستند که در افغانستان سرمایه‌گذاری نمایند.

قابل ذکر است که قبل از برگزاری نشست تواصل تجارتی؛ پرزنتشن‌های در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صادرات و تسهیل سرمایه‌گذاری، زراعت، شرکت‌های دولتی، معادن و آب و انرژِی از سوی مسئولین ادارات ذیربط ارایه گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS