دیدار تعارفی سرپرست معینیت صنعت و تجارت با رئیس هیئت مدیرۀ اتاق تجارت و سرمایه گذاری غزنی

yonus_shafaq
پنجشنبه ۱۳۹۹/۴/۱۲ - ۹:۵۹
دیدار تعارفی سرپرست معینیت صنعت و تجارت با رئیس هیئت مدیرۀ اتاق تجارت و سرمایه گذاری غزنی

محترم عبدالکریم ملکیار سرپرست معینیت صنعت و تجارت با محترم عبدالمتین قلندری رئیس هیئت مدیرۀ اتاق تجارت و سرمایه گذاری غزنی به روز دوشنبه مورخ 9 سرطان سالروان دیدار نمود.

در این دیدار آقای قلندری ضمن قدردانی از توجه رهبری وزارت به طیف های مختلف سکتور خصوصی و تلاش برای رفع موانع در برابر فعالیت های تاجران و سرمایه گذاران، برخی از مشکلات و چالش های موجود در برابر متشبثین ولایت غزنی را عنوان نمود و خواهان رسیدگی به این مشکلات گردید. آقای قلندری در ادامۀ صحبت های شان گفت که با وجود مشکلات موجود، سکتور خصوصی متعهد به سرمایه گذاری بوده و عنقریب ما شاهد افتتاح بزرگترین فابریکۀ تولید باطری که برای ده ها نفر جای کار ایجاد می نماید به ارزش 10 میلیون دالر امریکایی می باشیم.

متعاقباً محترم ملکیار ضمن قدردانی از سرمایه گذاری ها در افغانستان از نقش سکتور خصوصی در آبادانی کشور یادآوری نمود و گفت که اهداف اساسی وزارت افزایش صادرات، تبدیل افغانستان از یک کشور وارد کننده به یک کشور صادر کننده و حمایت از رشد صنایع داخلی از لحاظ کمی و کیفی می باشد. وی افزود که تنها با سکتور خصوصی فعال و متعهد، نهادینه سازی نظام اقتصاد بازار و معیاری شدن صادرات افغانستان مطابق نیاز های بازارهای جهانی، امکان پذیر است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS