ملاقات با مسئولین فابریکه‌های بوت‌دوزی و رئیس اتحادیه تانک‌های تیل

anwar_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۱
ملاقات با مسئولین فابریکه‌های بوت‌دوزی و رئیس اتحادیه تانک‌های تیل

یکشنبه ۷ شعبان المعظم ۱۴۴۵ / ۲۹ دلو ۱۴۰۲

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم شیرین‌آغا سخی، رئیس اتاق پیشه‌وران و دکان‌داران، مسئولین محترم فابریکه‌های بوت‌دوزی کشور و رئیس اتحادیه تانک‌های تیل ملاقات نمود.

در این ملاقات مسئولین محترم فابریکه‌های بوت‌دوزی کابل به نمایندگی از سایر مسئولین فابریکه‌ها در افغانستان در مورد فابریکه‌های بوت‌دوزی، محصولات تولیدی و سایر موضوعات مرتبط معلومات ارایه نموده، مشکلات‌شان را در میان گذاشته و خواستار حمایت از این سکتور شدند.

محترم الحاج عزیزی با تأکید به کیفیت، کمیت و قیمت بوت‌های تولید شده در کشور با در نظرداشت نگرانی و حمایت از مستهلکین اظهار داشت: ما از سکتوربوت‌دوزی کشور حمایت همه‌جانبه می‌کنیم.

همچنین در این ملاقات رئیس اتحادیه تانک‌های تیل نیز مشکلات‌شان را در میان گذاشته، خواستار همکاری شدند.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با استماع صحبت‌های وی، گفت: موضوع با نظرداشت کشورهای منطقه بحث و تحلیل گردد و ما پیشنهاد و طرح تحلیلی شده را، جهت رفع مشکلات به کابینه ارایه خواهیم نمود.

قابل یادآوری است که در این ملاقات مسئولین محترم فابریکه‌های بوت‌دوزی کابل، طرح پیشنهادی و نظریات شان را شریک کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۸:۴۶
Background image

فابریکه‌ی بزرگ تولید کارتن سازی ممتاز خراسان افتتاح گردید

در حاشیه‌ی سفر محترم الحاج نور الدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت به ولایت هرات جهت اشتراک در مراسم امضای بیش از ۱۲ قرارداد و تفاهمنامه‌ی تجارتی میان سکتور خصوصی افغانستان و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۱۰
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت به هدف بررسی پروژه های اقتصادی و ایجاد پارک صنعتی، عازم ولایت بادغیس شد

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۸:۵۹
Background image

افتتاح نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان

نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان با حضور محترم مولوی شمس‌الدین شریعتی رئیس تطبیق احکام و فرامین امیرالمومنین حفظه‌الله، محترم مولوی سیف الدین تائب معاون انسجام امور. . .

BACK TO NEWS