علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران خارجی در تولید برق حرارتی

reza_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۹ - ۸:۴۰
علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران خارجی در تولید برق حرارتی

یک‌شنبه مورخ 4ربیع‌الثانی 1444/8عقرب 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با تعدادی از سرمایه‌گذاران خارجی در تالارمقام این وزارت ملاقات نمود.

در این ملاقات سرمایه‌گذاران اشتراک‌کننده در یک پرزنتیشن مقدار سرمایه‌گذاری، مساحت زمین برای نصب ماشینری، مقدار برق تولید شده از یک تُن زغال‌سنگ و سایر موضوعات را با حزئیات شرح دادند.

همچنین آنها برنامه‌ی بعدی شان را در رابطه به تولید تیل از کثافت جمع‌آوری شده‌ در شهرکابل بیان داشتند.

در ادامه محترم الحاج عزیزی از علاقه‌ی آنها به سرمایه‌گذاری در افغانستان استقبال نموده و بیان داشت که ما آماده همکاری با سرمایه‌گذاران می‌باشیم. وی اضافه کرد که در صورت ضرورت یک ویا بیشتر از یک تن از سرمایه‌گذاران افغانی را نیز با آنها معرفی خواهد کرد تا در این پروژه با آنها مشترکا سرمایه‌گذاری نمایند که هم به نفع آنها و سرمایه‌گذاران افغانی تمام خواهد شد.

همچنین آقای الحاج عزیزی با تأئید برنامه‌های آنها و وعده‌ی همکاری در قسمت زمین و سایر موضوعات، روی یک مجتمع تأکید کرد که تمام فابریکات تولیدی از زغال‌سنگ در یک مکان فعالیت داشته باشد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS