آغاز به فعالیت شرکت تولیدی دانه‌مرغ در ولایت خوست

reza_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۳ - ۸:۵۵
آغاز به فعالیت شرکت تولیدی دانه‌مرغ در ولایت خوست

شنبه 2 اسد 1400

یک شرکت تولیدی دانه‌مرغ در ولایت خوست با سرمایه‌گذاری 166میلیون افغانی با حضور مقام‌های دولتی و سکتورخصوصی افتتاح و به کارش آغاز کرد.

مسئولان شرکت تولیدی دانه‌مرغ مایل نوبهار می‌گویند که با سرمایه‌گذاری 166میلیون افغانی این شرکت را ایجاد کرده اند که ظرفیت تولید ده تن دانه‌مرغ را در یک ساعت دارا و زمینه‌ی اشتغال‌زایی را برای 120تن از باشندگان این ولایت فراهم شده است.

والی ولایت خواست می‌گوید که این ولایت ظرفیت‌ بیشتری را برای جذب سرمایه‌گذاری‌ها در سکتورهای مختلف دارا می‌باشد.

وزارت صنعت و تجارت به هدف جذب سرمایه‌گذاری‌ها در ولایت خوست، پروژه‌ی اعمار زیربنای پارک صنعتی باغ سموات این ولایت را آغاز کرده که در جذب سرمایه‌گذاری‌ها و تشویق سرمایه‌گذاران در این پارک نقشی اساسی دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS