استقبال مردم محل از پروژه پارک صنعتی – زراعتی باریکاب

yonus_shafaq
شنبه ۱۳۹۹/۸/۳ - ۱۷:۵۷
استقبال مردم محل از پروژه پارک صنعتی – زراعتی باریکاب
۳ عقرب ۱۳۹۹
محترم نثاراحمد غوریانی نامزدوزیر و سرپرست وزارت صنعت و تجارت با اهالی محترم پارک صنعتی - زراعتی باریک‌آب در تالار کنفرانس‌های این وزارت دیدار و تبادل‌نظر کرد.
در این دیدار که نمایندگان، مو‌سفیدان و تعدادی از اهالی صنعتی – زراعتی باریک‌آب اشتراک نموده بودند، نکته نظریات‌شان را در رابطه به احداث این پارک با محترم نثاراحمد غوریانی در میان گذاشته و حمایت همه‌جانبه‌ی شان را از پروژه‌ی زون پایتخت که پارک صنعتی – زراعتی باریک‌آب نیز شامل آن می‌باشد، اعلام داشتند.
آقای غوریانی با استماع نظریات و پیشنهادات اهالی محترم، به ریاست عمومی پارک‌های صنعتی این وزارت هدایت داد تا در مورد پیشنهادات آنها اجراآت عاجل نماید.
در ادامه آقای غوریانی به اهالی محترم باریک‌آب وعده سپرد که در حیطه‌ی صلاحیت خویش با آنها همکاری نموده و پیشنهادات‌شان را با مقام ریاست جمهوری شریک خواهد کرد.
قابل یادآوری است که پارک صنعتی – زراعتی باریک‌آب در سال 1394 براساس فیصله‌ی شورای عالی اقتصادی ج.ا.ا به مساحت 2000جریب زمین پلان‌گذاری و در سال ۱۳۹۸ تکمیل و آماده سرمایه‌گذاری گردید.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۸:۳۶
Background image

توافقات دوجانبه روی تسهیلات تجارتی و ترانزیتی میان افغانستان و پاکستان

مذاکرات دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان به سرپرستی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی محترم محمدخُرم آغا، معین وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

BACK TO NEWS