برگزاری نمایشگاه‌ی یک‌روزه از تولیدات داخلی

reza_admin
شنبه ۱۴۰۱/۳/۲۱ - ۱۲:۲۲
برگزاری نمایشگاه‌ی یک‌روزه از تولیدات داخلی

شنبه مورخ 21جوزای 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت در برنامه‌ی افتتاحیه نمایشگاه‌ی یک‌روزه‌ی تولیدات داخلی اشتراک کرد.

مسؤلین محترم اتاق صنایع و معادن ولایت هرات نمایشگاه‌ی یک‌روزه‌ی تولیدات داخلی را از تولیدات برخی فابریکه‌های صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی این ولایت به مناسبت حضور الحاج نورالدین عزیزی برگزار نمود.

در این برنامه محترم حمیدالله خادم رئیس اتاق صنایع و معادن ولایت هرات ضمن خوش‌آمدید به سرپرست وزارت صنعت و تجارت، شهرک صنعتی هرات را افغانستان کوچک دانست.

آقای خادم در جریان سخنرانی‌اش از وضعیت فعلی و مزیت‌های امنیتی ابراز خرسندی نموده و از توجه‌ی رهبری وزارت صنعت و تجارت به سکتورخصوصی سپاس‌گذاری نمود. وی در رابطه به مشکلات این شهرک صنعتی و صنعت‌کاران وزارت هرات صحبت کرده و از محترم الحاج عزیزی خواست که جلو واردات محصولات مشابه گرفته شود.

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت ا.ا.ا ضمن تشکری از تدویر این نمایشگاه و استقبال گرم اتاق صنایع و معادن هرات و صنعت‌کاران این ولایت؛ ختم اشغال 20ساله را برای افغانستان یک دست‌آورد بزرگ خواند.

آقای الحاج عزیزی در مورد حل مشکلات حوزه‌ی صنعت و تجارت گفت که یک کمیسیون اقتصادی به سطح کشور در مرکز ایجاد شده است که تمام موارد صنایع، معادن، تجارت و سرمایگذاری را شامل می‌شود و روزانه به مشکلات و چالش‌های این سکتورها رسیدگی شده و برای ایجاد سهولت‌های بیشتر کار جریان دارد.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت افزود که در قسمت جلوگیری از واردات محصولات مشابه؛ یک کمیته از افراد متخصص و کارشناس تشکیل شده است که هر هفته دوبار تشکیل جلسه می‌دهد.

در اخیر محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت در جریان بازدید از فابریکه‌های تولیدی پارک‌های صنعتی این ولایت؛ فابریکه‌ی تولید آکسیجن را افتتاح نموده و مشکلات فابریکه‌داران را از نزدیک بررسی  و از زحمات و کارکردهای سرمایگذاران در این ولایت سپاس‌گذاری نمود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS