سرپرست وزارت صنعت و تجارت در جریان سفرشان به ولایت های هرات و بادغیس از جریان کار پروژه بند پاشدان ولایت هرات نیزدیدن نمود

anwar_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۲۷
سرپرست وزارت صنعت و تجارت در جریان سفرشان به ولایت های هرات و بادغیس از جریان کار پروژه بند پاشدان ولایت هرات نیزدیدن نمود

سه شنبه ۲۸ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱۸ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت ضمن تاکید بر تسریع روند ساخت این بند می گوید پالیسی امارت اسلامی افغانستان، اقتصاد محور است و بر توسعه و رشد اقتصادی کشور کار می کند.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت همچنان از پروژه های بزرگ اقتصادی دیگر توسط کمیسیون اقتصادی امارت اسلامی افغانستان خبر داده افزود: پروژه های کاسا، تاپ و تاپی نیز به زودی آغاز خواهند شد.

قابل ذکر است که بند پاشدان با ظرفیت ۵۴ میلیون مترمکعب آب، افزون بر آبیاری ۱۳ هزار هکتار زمین، دو میگاوات برق نیز تولید خواهد کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS