فاز اول پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی؛ معیاری‌ترین پارک صنعتی کشور

reza_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۱ - ۸:۳۲
فاز اول پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی؛ معیاری‌ترین پارک صنعتی کشور

سه‌شنبه ۱۹ اسد ۱۴۰۰

سیدمحسن سادات رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امور صنایع وزارت صنعت و تجارت مطابق به هدایت مقام رهبری این وزارت به منظور بررسی روند فعالیت کارخانه‌های تولیدی در پارک‌های کشور و دریافت مشکلات و چالش‌های صنعت کاران، کارخانه‌داران و سرمایه گذاران از فاز اول پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی ( بگرامی) بازدید کرد.

هدف دیگر بازدید رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امور صنایع وزارت صنعت و تجارت از این پارک، شریک سازی برنامه‌های جامع این وزارت در راستای رشد و انکشاف روند صنعتی شدن کشور و فراهم آوری تسهیلات لازم برای صنعت کاران از سوی این وزارت با آنان می‌باشد.

فاز اول پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی در سال ۱۳۸۴ در مساحت ۴۵ جریب زمین از سوی اداره آیسا و با حمایت مالی اداره انکشاف بین المللی امریکا (USAID) ساخته شده بود.

این پارک صنعتی، یکی از پارک‌های صنعتی معیاری و فعال کشور می‌باشد که تمامی زیرساخت‌های اساسی آن که شامل سرک‌های داخلی آسفالت شده، سیستم آبرسانی و فاضلاب، توزیع برق منظم و معیاری و تنویر سرک‌های داخلی می‌باشد، اعمار گردیده است.

در این پارک؛ ۳۴ کارخانه تولیدی در ۳۴ نمره زمین مصروف تولید در سکتورهای لباس، مواد غذایی، پلاستیک سازی، ادویه، مطبعه، اکسیجن، شیشه سازی، تولید ظروف یک بار مصرف، مواد شویند و وسایل برقی می‌باشند و زمینه کار برای صدها تن از شهروندان کشور مساعد ساخته است.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS