نمایشگاه گنجینه بامیان افتتاح گردید

anwar_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵۹
نمایشگاه گنجینه بامیان افتتاح گردید

دوشنبه ۱۶ محرم الحرام ۱۴۴۶/ ۱ اسد ۱۴۰۳

نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی کشور تحت عنوان گنجینه بامیان در ولایت بامیان با حضور محترم مولوی عبدالله سرحدی، والی بامیان، محترم مولوی عبدالقاسم نعمانی، رئیس تفتیش داخلی وزارت صنعت و تجارت، رئیس صنعت و تجارت ولایت بامیان و مسئولین ادارات محلی این ولایت افتتاح گردید.

محترم مولوی عبدالقاسم نعمانی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اظهار قدردانی از اشتراک کنندگان گفت: ا.ا.ا با برگزاری نمایشگاه‌ها در ولایات مختلف کشور، زمینه رشد و شکوفایی تولیدات داخلی را در کشور فراهم نموده است. وی از سرمایه‌گذاران ولایت بامیان دعوت نمود تا در قسمت رشد صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری در بامیان اقدام نمایند.

نمایشگاه گنجینه بامیان در ۱۷۰غرفه که ۱۰۰غرفه آن ویژه خانم‌ها می‌باشد به مدت ۵روز  به هدف رشد و بازاریابی برای محصولات و تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی‌دهی و تشویق مردم جهت استفاده از فرآورده‌های داخلی، ایجاد انگیزه رشد تجارت میان سرمایه‌گذاران و تاجران، افزایش تولیدات داخلی، رشد و توسعه اقتصاد کشور، ترویج فرهنگ برگزاری نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های تجاری برگزار گردیده است.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۵:۵۹
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان افتتاح گردید

نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی کشور تحت عنوان گنجینه بامیان در ولایت بامیان با حضور محترم مولوی عبدالله سرحدی، والی بامیان، محترم مولوی عبدالقاسم نعمانی،

BACK TO NEWS