پیرامون قیمت‌گذاری سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی بحث صورت گرفت

anwar_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۱۲:۲۸
پیرامون قیمت‌گذاری سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی بحث صورت گرفت

سه‌شنبه۹شعبان المعظم ۱۴۴۵/ ۱ حوت ۱۴۰۲

جلسه که تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با اشتراک نمایندگان وزارت‌های محترم مالیه، معادن و پترولیم و زراعت، آبیاری و مالداری دایر گردیده بود، در رابطه به قیمت‌گذاری و اجرای تعرفه روی سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی با نظرداشت کیفیت سنگ و تأثیر آن روی قیمت بحث صورت گرفت.

آقای الحاج عزیزی با تأکید به متضرر نشدن شهروندان، نیاز کشور باسازی و جلوگیری از قاچاق سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی کشور گفت: تلاش صورت گیرد تا برای سکتورخصوصی و مردم سهولت فراهم گردد و یکی از راه‌های جلوگیری از قاچاق هم همین موضوع می‌باشد.

در اخیر این جلسه تصمیم گرفته شد که مسئولین ادارات متذکره با نظرداشت قوانین ادارات شان دیدگاه و نظریات دقیق شان را در جلسه بعدی شریک تا تصمیم نهایی گرفته شود.

قابل یادآوری است که بند 2 مصوبه شماره (10) سال‌روان ه ق کمیسیون محترم اقتصادی؛ وزارت‌های صنعت و تجارت، مالیه، معادن و پترولیم و زراعت، آبیاری و مالداری را موظف نموده است که پیرامون انوایس و اجرای تعرفه روی سنگ‌‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی با نظرداشت کیفیت سنگ و تأثیر آن روی قیمت سنگ، بررسی همه‌جانبه نموده، گزارش آنرا به این کمیسیون ارایه نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS