دیدار با اعضا و رهبری اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری ولایت هرات

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۳/۱۸ - ۱۳:۳۲
دیدار با اعضا و رهبری اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری ولایت هرات

18جوزا 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه‌شان در ادامه سفر به ولایت هرات با رهبری و اعضای اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری این ولایت دیدار و روی موضوعات مختلف سکتورخصوصی بحث و تبادل نظر نمودند.

در این نشست اعضای اشتراک‌کننده مشکلات و چالش‌های موجود فرا‌راه‌ی تجارت، سرمایه‌گذاری، سکتورترانسپورت، تورید موادنفتی، ارایه‌ و بررسی سال‌های ماضیه‌ی بیلانس شرکت‌ها  و سایر موضوعات مربوط به سکتورخصوصی را مطرح نمودند.

متعاقباً سرپرست وزارت صنعت و تجارت ضمن پرداختن به پرسش‌های مطرح‌شده، اظهار داشت که تعهد رهبری امارت اسلامی و مسؤلین وزارت‌ها و ادارات ذیربط به رفع مشکلات و موانع در برابر سکتورخصوصی و ایجاد فضای مناسب کاروبار، قوی و جدی می‌باشد.

 الحاج عزیزی به اعضای اشتراک‌کننده اطمینان داد که مشکلات و چالش‌ها یادداشت گردیده و تلاش می‌شود تا روی رفع آنها در همکاری با سایر وزارت‌ها و ادارات ذیربط اقدامات عملی را روی دست گرفته شود.

در اخیر فیصله شد تا اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری هرات تمام موضوعات مطرح‌شده در این نشست را به صورت کتبی به شکل کتگوری شده رسماً به وزارت صنعت و تجارت ارسال داشته تا به اسرع‌وقت در راستای رفع مشکلات و چالش‌های مطروحه اقدامات لازم روی دست گرفته شود.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۳:۵۴
Background image

نخستین جلسه پیرامون جستجوی راه بدیل برای تجارت کشور دایر گردید

نخستین جلسه کمیته تعرفه تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با حضور محترم مولوی قدرت‌الله جمال‌، معین امور صنعت و تجارت این وزارت

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۳:۲۹
Background image

استماع مشکلات تاجران واردکننده کالاهای سریع‌الفساد

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با تاجران واردکننده کالاهای سریع‌الفساد دیدار نمود.

BACK TO NEWS