جلسه مشورتی با تاجران ولایت نیمروز

anwar_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۵۶
جلسه مشورتی با تاجران ولایت نیمروز

چهارشنبه۲۲ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱۲ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه شان با حضور محترم شیخ محمدقاسم خالد، والی نیمروز با تاجران ولایت نیمروز در دفتر مقام این ولایت دیدار و در رابطه به جلسه هیئت امارت اسلامی افغانستان با هیئت جمهوری اسلامی ایران مشوره نمود.

در این جلسه که روئسای مربوطه در ولایت نیز حضور داشت، آقای الحاج عزیزی از سکتورخصوصی به عموم و از تاجران این ولایت به خصوص خواست که از شرایط بوجوده از سوی امارت اسلامی استفاده درست نموده اظهار داشت، تلاش ما تبدیل نمودن این ولایت به یک مکان مهم تجارتی و ترانزیتی می‌باشد و از شما هم می‌خواهیم با این انگیزه فعالیت و همکاری نماید.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت افزود که امارت اسلامی در عمل از سکتورخصوصی حمایت و در مداکذات‌اش با هیئت‌های کشورها عزت و شرف مردم را در تصمیمات خویش در نظر می‌گیرد.

  تاجران این ولایت از نحوه فعالیت‌های تجارتی و ترانزیتی در ولایت نیمروز معلومات ارایه نموده و جهت توسعه تجارت و ترانزیت دیدگاه و نظریات شان را شریک کردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۴:۳۸
Background image

استماع مشکلات تاجران واردکنند رنگ

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در دیدار با تاجران وارکنند رنگ، مشکلات آنها را استماع نمود

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۴:۳۰
Background image

همکاری‌های تجارتی و سرمایه‌گذاری چین و افغانستان

جلسه که تحت رهبری محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با حضور هیئت وزارت تجارت چین که به کابل تشریف آورده است، دایر گردید

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۴:۶
Background image

نشست روسیه-افغانستان برگزار گردید

 نشست روسیه-افغانستان با حضور محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان، آقای اولگ کوروبچنکو وزیر تجارت جمهوری تاتارستان، آقای رستم خبیبولین رئیس خانه. . .

BACK TO NEWS