دیدار مولوی قدرت‌الله جمال با معاون والی ولایت لوگر

reza_admin
شنبه ۱۴۰۱/۷/۱۶ - ۱۴:۴
دیدار مولوی قدرت‌الله جمال با معاون والی ولایت لوگر

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت با محترم انعام‌الله معاون والی ولایت لوگر، محترم مولوی سرور آمر صنعت و تجارت این ولایت و روئسای اصناف سکتورخصوصی ولایت لوگر در تالارعمومی این وزارت دیدار کرد.

در این دیدار آقای انعام‌الله صحبت نموده و از مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت خواست تا در قسمت تعمیر آمریت صنعت و تجارت و ارتقای این آمریت به ریاست توجه نماید.

متعاقباً روئسای اصناف سکتورخصوصی صحبت نموده، مشکلات‌شان را در رابطه به فعال نبودن پارک صنعتی، نبود برق و آب، قیمت زمین در این پارک صحبت کردند و خواستار فعال شدن بخش جواز در این ولایت شدند.

محترم مولوی قدرت‌الله جمال ضمن تأکید به حال مشکلات سکتورخصوصی در تمام ولایات گفت که ما متوجه استیم؛ در تمام ولایت لوگر تعمیرات دولتی کم است و شما یک پیشنهاد در رابطه به تعمیر آمریت آماده سازید و همچنین در قسمت ارتقای آمریت صنعت و تجارت ولایت لوگر به آمر این ولایت هدایت داد تا در یکی از جلسات اداری مقام ولایت یک پیشنهاد ترتیب و امضای تمام اشتراک‌کنندگان و دو تن از موسفیدان گرفته به وزارت ارایه گردد.

آقای مولوی جمال در قسمت قیمت پارک صنعتی گفت که قیمت در تمام پارک‌های یکسان بوده و فقط قیمت زیربنا فرق می‌کند و در این رابطه هم توجه خواهد شد. وی در مورد آب و برق پارک صنعتی ولایت لوگر اظهار داشت که ترتیب جور شده و ما با ریاست برشنا از نزدیک در تماس استیم و روی این موضوع کار جریان دارد.

در اخیر در مورد فعال شدن بخش جواز در ولایت لوگر بیان کرد که بررسی‌ها مان را انجام می‌دهیم و در صورت ضرورت به ریاست محترم وزرا پیشنهاد خواهیم نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۱۰
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت به هدف بررسی پروژه های اقتصادی و ایجاد پارک صنعتی، عازم ولایت بادغیس شد

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۸:۵۹
Background image

افتتاح نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان

نمایشگاه تولیدات و محصولات داخلی در ولایت بدخشان با حضور محترم مولوی شمس‌الدین شریعتی رئیس تطبیق احکام و فرامین امیرالمومنین حفظه‌الله، محترم مولوی سیف الدین تائب معاون انسجام امور. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۲۷
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در جریان سفرشان به ولایت های هرات و بادغیس از جریان کار پروژه بند پاشدان ولایت هرات نیزدیدن نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت ضمن تاکید بر تسریع روند ساخت این بند می گوید پالیسی امارت اسلامی افغانستان، اقتصاد محور است و بر توسعه و رشد اقتصادی کشور کار می. . .

BACK TO NEWS