سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

anwar_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۱۰
سرپرست وزارت صنعت و تجارت در ادامه سفرهای ولایتی شان عازم ولایت بادغیس شد

سه شنبه ۲۸ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱۸ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت به هدف بررسی پروژه های اقتصادی و ایجاد پارک صنعتی، عازم ولایت بادغیس شد.

آقای عزیزی ضمن تاکید بر ساخت پارک صنعتی در این ولایت گفت که تلاش می کند با احداث پارک صنعتی زمینه‌ اشتغالزایی برای مردم و جوانان این ولایت را فراهم سازد.

در ادامه سرپرست وزارت صنعت و تجارت افزود: بادغیس با داشتن برق ۲۴ساعته فُرصت خوب سرمایه‌گذاری را  برای سرمایه‌گذاران فراهم نموده است.

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت در دیدار با معاون والی و روئسای ادارات این ولایت ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات شان‌ از جمله بهره برداری معیاری از معادن، ایجاد بندر در مرز ترکمنستان،  ساخت سرک معیاری برای ولسوالی های بادغیس و ایجاد زمینه‌ اشتغال اظهار داشت که امارت اسلامی افغانستان به تمام ولایات به گونه یکسان توجه داشته و پلان های اقتصادی را در تمام ولایات عملی خواهند نمود.

در اخیر محترم عزیزی تاکید نمود که نیاز است تا کار ساخت شاهراه حلقوی از مسیر این ولایت تسریع گردد.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۸:۵۷
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در حاشیه نشست کازان فورم با معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با آقای ماکیشوف چنگیز، معین وزارت تجارت قرقیزستان دیدار و ملاقات نمود

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معاون وزیراعظم فدراتیف روسیه ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هئیت همراه شان با آقای الیکسی اوورچوک، معاون وزیر اعظم روسیه در امور همکاری های بین‌المللی

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۲
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با سفیر جمهوری ایران مقیم مسکو در حاشیه فورم کازان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم کاظم جلالی، سفیر ایران مقیم مسکو، محترم داود میرزاخانی، سرکنسول ایران مقیم کازان و شماری از شرکت های اشتراک کننده ی ایرانی. . .

BACK TO NEWS