جلب و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۳/۳ - ۹:۲۴
جلب و حمایت از سرمایه‌گذاری در کشور

سه‌شنبه 3جوزای 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم حاجی عبدالهادی یک تن از سرمایه‌گذاران کشور در دفتر کارشان دیدار و ملاقات نمود.

در این دیدار محترم حاجی عبدالهادی با ابراز دلچسپی به سرمایه‌گذاری در کشور، افغانستان را سرزمین فُرصت‌های سرمایه‌گذاری توصیف نمود. وی علاه نمود که می‌خواهد در بخش سمنت و ایجاد شفاخانه با معیارات جهانی در کشور سرمایه‌گذاری نماید.

متعاقباً سرپرست وزارت صنعت و تجارت با استقبال از سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاوه نمودند؛ وزارت صنعت و تجارت جهت سهولت‌های مزید برای تجار و سرمایه‌گذاران برنامه‌های متعددی را روی دست دارد و از تمام منافع مشروع تجار و سرمایه‌گذاران محترم دفاع نموده و زمینه‌ی رشد سرمایه‌گذاری در کشور را فراهم می‌نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۳۴
Background image

نشست سه‌جانبه میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار گردید

نشست سه‌جانبه میان هیئت‌های امارت اسلامی افغانستان به رهبری محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، جمهوری ترکمنستان تحت ریاست آقای چاکی اف، معاون رئیس جمهور

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۸
Background image

نشست دوجانبه میان افغانستان و ترکمنستان

نشست دوجانبه هیئت امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری ترکمنستان تحت ریاست آقای چاکی اف، معاون رئیس جمهور آن کشور دایر گردید

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۳
Background image

برگزاری نشست دوجانبه میان هیئت‌های افغانستان و قزاقستان

نشست دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان تحت ریاست محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری قزاقستان تحت رهبری آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر. . .

BACK TO NEWS