سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معین وزارت زراعت قزاقستان دیدار نمود

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۴/۳۰ - ۱۴:۸
سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معین وزارت زراعت قزاقستان دیدار نمود

شنبه ۱۴ محرم الحرام ۱۴۴۶ / ۳۰ سرطان ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان در سفر شان به جمهوری قزاقستان، با معین وزارت زراعت، مسئول شرکت دولتی در بخش غله جات و نماینده خط آهن آن کشور دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار دو طرف روی تجارت با ثبات میان دو کشور، خرید غله جات به قیمت مناسب، واردات گندم و تقویت صادرات از مسیر خط آهن بحث و گفتگو نمودند.

درین ملاقات، جانب قزاقستان ۵۰ درصد تخفیف به صادرات افغانستان از مسیر خط آهن تعهد نمود.

در ادامه این سفر، هیئت افغانستان از ترمینل غله جات "بینو" که ظرفیت ذخیره بیش از ۱۰۰۰۰۰ تُن را دارا است، دیدن نمود. قرار است در صورت توافق، غلات خریداری شده در این ترمینل نگهداری و نظر به ضرورت به افغانستان، مخصوصا به ولایات غربی کشور بصورت مستقیم انتقال یابد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
Background image

نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۹:۷
Background image

نمایشگاه تولید افغان افتتاح شد

نمایشگاه تولید افغان امروز سه‌شنبه ۶سنبله با حضور نمایندگان وزارت صنعت و تجارت، معاون والی، قوماندان امنیه، رئیس اقتصاد، رئیس اتاق صنایع و معادن و رئیس امر بالمعروف ولایت پکتیا و

BACK TO NEWS