نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

پنجشنبه ۲۵ صفرالمظفر ۱۴۴۶ / ۸ سنبله ۱۴۰۳

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به توزیع زمین، روئسای مربوطه این ریاست عمومی و اعضای محترم هیئت ارزیابی برگزار گردیده بود، پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی بحث صورت گرفت.

در نخست معلومات مختصر در رابطه به چگونگی روند طی مراحل قانون ساحات صنعتی و پرزنتیشن در مورد این قانون از سوی رئیس امورحقوقی این وزارت ارایه گردید.

سپس اعضای محترم اشتراک‌کننده، جهت تطبیق هرچه بهتر این قانون بحث نموده و نظریات شان را شریک کردند.

معین وزارت صنعت و تجارت قانون ساحات صنعتی را برای رشد اقتصاد کشور مهم عنوان نمود و به آسان‌سازی فعالیت‌های هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به توزیع زمین تأکید کرد.

قابل ذکر است که قانونی ساحات (پارک‌ها) صنعتی دارای یک مقدمه، 6باب، 11فصل و 67ماده می‌باشد که در ماده پانزدهم آن هیئتی به ریاست، رئیس عمومی با عضویت 7اداره جهت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به توزیع زمین توظیف گردیده است.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
Background image

نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۹:۷
Background image

نمایشگاه تولید افغان افتتاح شد

نمایشگاه تولید افغان امروز سه‌شنبه ۶سنبله با حضور نمایندگان وزارت صنعت و تجارت، معاون والی، قوماندان امنیه، رئیس اقتصاد، رئیس اتاق صنایع و معادن و رئیس امر بالمعروف ولایت پکتیا و

BACK TO NEWS