نمایشگاه تولید افغان افتتاح شد

anwar_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۹:۷
نمایشگاه تولید افغان افتتاح شد

سه شنبه ۲۳ صفرالمظفر ۱۴۴۶ / ۶ سنبله ۱۴۰۳

نمایشگاه تولید افغان امروز سه‌شنبه ۶سنبله با حضور نمایندگان وزارت صنعت و تجارت، معاون والی، قوماندان امنیه، رئیس اقتصاد، رئیس اتاق صنایع و معادن و رئیس امر بالمعروف ولایت پکتیا و سایر بزرگان امارت اسلامی و سکتورخصوصی کشور؛ در پوهنتون این ولایت ‏افتتاح گردید.

در این نمایشگاه محصولات و تولیدات با کیفیت کشور در سکتورهای مختلف در ۵۰غرفه به مدت ۳روز به نمایش گذاشته شده است.

در محفلی که به همین مناسبت دایر گردیده بود، محترم مولوی قابل‌محمد عابد، رئیس تدویر نمایشگاه وزارت صنعت و تجارت به نمایندگی از این وزارت، برگزاری نمایشگاه‌ها را معرفی محصولات و تولیدات کشور به هموطنان دانست. وی اضافه کرد که تولیدات افغانستان در دنیا جایگاه خویش را پیدا کرده و در بزرگترین کشورهای دنیا صادر می‌شود.

آقای عابد از تمام تاجران و سرمایه‌گذاران خواست که در داخل کشورشان سرمایه‌گذاری نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
Background image

نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۹:۷
Background image

نمایشگاه تولید افغان افتتاح شد

نمایشگاه تولید افغان امروز سه‌شنبه ۶سنبله با حضور نمایندگان وزارت صنعت و تجارت، معاون والی، قوماندان امنیه، رئیس اقتصاد، رئیس اتاق صنایع و معادن و رئیس امر بالمعروف ولایت پکتیا و

BACK TO NEWS