گردهمایی بزرگ مردمی جهت حمایت از نظام و حفظ وحدت در ولایت پنجشیر برگزار گردید

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۸:۳۱
گردهمایی بزرگ مردمی جهت حمایت از نظام و حفظ وحدت در ولایت پنجشیر برگزار گردید

پنجشنبه ۱ ذوالقعدة الحرام۱۴۴۵ / ۲۰  ثور ۱۴۰۳

گردهمایی بزرگ مردمی جهت حمایت از نظام و حفظ وحدت در ولایت پنجشیر با اشتراک محترم مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان، محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت، محترم حافظ محمد حکیم والی ولایت پنجشیر، محترم نورالله نوری سرپرست وزارت سرحدات و قبایل، محترم شیخ الحدیث خالد حنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف و نهی عن المنکر

و سمع شکایات، محترم شیخ القرآن و الحدیث قیام الدین حنیف رئیس شورای علمای ولایت پنجشیر، محترم عبدالله سدید رئیس مرافعه ولایت پنجشیر، علما، متنفذین، بزرگان و مجاهدین آن ولایت برگزار گردید.

در این برنامه اشتراک کنندگان در مورد جهاد مردم ولایت پنجشیر، شجاعت، استقامت و اخوت و برادری آنها در مقابل ظلم و تجاوز اجنبی ها صحبت نمودند.

محترم مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزراء با ستایش از جهاد مردم این ولایت علیه اشغالگران گفت: هدف جهاد مردم افغانستان در دورهای مختلف برقراری نظام اسلامی در کشور بوده، الحمدالله امروز با پیروزی امارت اسلامی و شکست متجاوزین، افغانستان دارای یک نظام اسلامی است.

 در ادامه محترم الحاج نورالدین عزیزی‌، سرپرست وزارت صنعت و تجارت ضمن استقبال و قدردانی از تشریف آوری مقامات بلند پایه کشور به ولایت پنجشیر گفت: الحمدالله امروز با پیروزی امارت اسلامی افغانستان نظام کاملا اسلامی به وجود آمده و آرزوی شهداء، علماء و مردم درین ولایت تحقق یافته است.

آقای عزیزی همچنان از موفقیت های امارت اسلامی افغانستان در بخش های مختلف از جمله تجارت و اقتصاد صحبت نمود، اظهار داشت: امروز افغانستان با ۶۰ کشور جهان صادرات و واردات داشته و یکی از ۲۵ کشور جهان که ثبات پولی دارد، می‌باشد.

در اخیر سرپرست وزارت صنعت و تجارت از برگزاری نمایشگاهِ تولیدات داخلی و ایجاد پارک صنعتی در ولایت پنجشیر در آینده نزدیک نیز خبر داده و از سرمایه‌گذاران خواست تا در آن سرمایه‌گذاری نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS