استماع گزارش ریاست هماهنگی اتشه‌ها

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۳/۱۸ - ۱۵:۴۲
استماع گزارش ریاست هماهنگی اتشه‌ها

چهارشنبه مورخ 18جوزای 1401

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم عبدالقهار محمودی رئیس عمومی پالیسی و خدمات تجارتی و محترم عبدالوکیل مسلم رئیس تطبیق تعهدات سازمان تجارت جهانی این وزارت، گزارش ریاست هماهنگی اتشه‌ها را استماع نمود.

رئیس هماهنگی اتشه‌ها به ترتیب تمام برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اهداف این ریاست را تشریح نموده و با ذکر مثال بیان داشت که اتشه‌ها در رشد صادرات افغانستان نقش اساسی داشته است.

رئیس هماهنگی اتشه‌ها ضمن صحبت روی کتگوری اتشه‌ها در کشورهای مختلف از تشکیل این ریاست در چارت تشکیلاتی ریاست عمومی پالیسی و خدمات تجارتی و روابط نزدیک این ریاست با ریاست‌های مربوطه‌ی این ریاست عمومی معلومات ارایه کرد.

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین امور صنعت و تجارت این وزارت ضمن تشکری از معلومات ارایه شده، مسئولیت و رسالت بخش اتشه‌ها را مهم و تعیین‌کننده توصیف نمود. ایشان یادآور شد که اتشه‌ها در چگونگی وصل افغانستان با کشورها نقش اساسی و خطیر دارند.

محترم مولوی جمال همچنان در مورد طرز ارائه گزارش‌ها و انسجام امور به محترم عبدالقهار محمودی رئیس عمومی پالیسی و خدمات تجارتی هدایت داد تا با تمام روئسای مربوط شان یک جلسه ترتیب دهند.

ریاست هماهنگی اتشه‌ها در تشکیل خویش در 26کشور جهان اتشه‌های تجارتی و در بعضی از کشورها مطابق به ضرورت مدیر اجرائیوی نیز دارد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS