دیدار معین وزارت صنعت و تجارت با والی قندهار

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۱ - ۱۴:۲۱
دیدار معین وزارت صنعت و تجارت با والی قندهار

سه‌شنبه مورخ 11اسد 1401

محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین وزارت صنعت و تجارت در سفر رسمی‌شان به ولایت قندهار با محترم الحاج یوسف وفا والي این ولایت دیدار کرد.

محترم مولوی جمال و هئیت همراه‌شان در دیدار با محترم وفا، در مورد موضوعات تجارتی به تفصیل بحث نموده و از اوشان خواست که در رابطه به مشکلات پارک صنعتی، برق برای فابریکه‌داران، سرک و کلینیک همکاری جدی نماید.

محترم الحاج یوسف وفا والي قندهار از تشریف‌آوری محترم مولوی جمال و تیم همراه‌شان تشکر نموده و اطمینان داد که برای حل، مشکلات یادشده اقدامات جدی می‌نماید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
Background image

نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۹:۷
Background image

نمایشگاه تولید افغان افتتاح شد

نمایشگاه تولید افغان امروز سه‌شنبه ۶سنبله با حضور نمایندگان وزارت صنعت و تجارت، معاون والی، قوماندان امنیه، رئیس اقتصاد، رئیس اتاق صنایع و معادن و رئیس امر بالمعروف ولایت پکتیا و

BACK TO NEWS