جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

پنجشنبه ۲۵ صفرالمظفر ۱۴۴۶ / ۸ سنبله ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود.

آقای الحاج عزیزی با ارایه معلومات در مورد صادرات سکتور نوشابه‌های غیرالکولی افغانستان به کشورهای آسیایی و امریکا، گفت: این مرکز بهترین سهولت‌ها و مارکیت را برای کشورهای روسیه، قرغیزستان، بلاروس، قزاقستان، آذربایجان، ترکمنستان، پاکستان، اوزبیکستان و افغانستان بوجود آورده است و از این طریق می‌توانیم به مشکلات تاجران کشور نیز رسیدگی کنیم.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت اضافه نمود که در این مرکز برق و ترانسپورت و خط آهن فعال وجود دارد و زمینه بسته‌بندی معیاری به کالاهای صادراتی افغانستان فراهم است و ما می‌توانیم از طریق میدان هوایی که نزدیک این مرکز است صادرات معیاری داشته باشیم.

وی همچنین اضافه کرد که مرکز تجارتی ترمز برای تفاهم و همکاری منطقویی افتتاح شده و ما خواستار حمایت برنامه‌های اقتصادی و تجارتی و مردم افغانستان از طریق این مرکز استیم

قابل یادآوری است که مرکز تجارتی ترمز، قبل از ظهر امروز پنج‌شنبه مورخ ۸سنبله ۱۴۰۳ با حضور محترم ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست‌الوزراء کشور، محترم عبدالله عارف اوف، صدراعظم جمهوری اوزبیکستان، محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، معاون محترم صدراعظم آذربایجان، معاون محترم تجارت قزاقستان و معاون تجارت قرغیزستان افتتاح گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۲۸
Background image

جزئیات بیشتر در مورد مرکز تجارتی ترمز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت بعد از افتتاح مرکز تجارتی ترمز در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها، پیرامون این مرکز جزئیات بیشتر ارایه نمود

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۳
Background image

نشست کاری پیرامون تنفیذ و چگونگی تطبیق قانون ساحات صنعتی برگزار گردید

نشستی که تحت رهبری محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت با حضور محترم قاری عبدالمجید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع و رئیس هیئت ارزیابی و بررسی اسناد مربوط به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۹:۷
Background image

نمایشگاه تولید افغان افتتاح شد

نمایشگاه تولید افغان امروز سه‌شنبه ۶سنبله با حضور نمایندگان وزارت صنعت و تجارت، معاون والی، قوماندان امنیه، رئیس اقتصاد، رئیس اتاق صنایع و معادن و رئیس امر بالمعروف ولایت پکتیا و

BACK TO NEWS