اطلاعیه - اکسپو ٢٠٢٠

yonus_shafaq
پنجشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۷ - ۱۱:۱۰
اطلاعیه - اکسپو ٢٠٢٠

اشتراک جمهوری اسلامی افغانستان در اکسپو ٢٠٢٠ دبی ، امارات متحده عربی برای سکتور های خصوصی و نهاد هاى دولتى میباشد. این برنامه ابتدا قرار بود به تاریخ ٢٠ اکتوبر سال ٢٠٢٠ افتتاح شود اما به دلیل بیماری کرونا برای یک سال به تعویق افتاده است .اکسپو ٢٠٢٠ دبی به تاریخ ٠١ اکتوبر سال ٢٠٢١ الی ٣١ مارچ  ٢٠٢٢ به مدت شش ماه میزبان جهان میباشد.

بیش از ١٩٢کشور جهان ، منطقه و سازمان ها در " اکسپو ٢٠٢٠ دبی" اشتراک خواهند نمود. مساحت مجموعی آن ٤٣٨ هکتار برای ساختارهای نمایشگاهی بزرگ اکسپو ٢٠٢٠ دبی و پاویلیون های ملی کشورهای اشتراک کننده مد نظر گرفته شده است که به مدت  ١٥ ساعت به صورت روزانه و ٧روز در هفته به طور مداوم و به مدت شش ماه فعالیت خواهد نمود. جمهوری اسلامی افغانستان نیز در این نمایشگاه بزرگ اشتراک خواهد نمود که یک تعمير سه طبقه یی پاويليون را در منطقه "فرصت های اکسپو" اداره مینماید.

وزارت صنعت و تجارت افغانستان در حال برنامه ریزی برای فعالیت ها و برنامه های مرتبط به این نمایشگاه میباشد. بناءً ریاست تدویر نمایشگاه این وزارت از شرکت های سکتور خصوصی  و نهاد های دولتی افغانستان دعوت مینماید تا از برگزاری " اکسپو٢٠٢٠ " مطلع باشند. علاقمندان میتوانند جهت اشتراک در برنامه های مختلف و معلومات بیشتر این نمایشگاه به ریاست تدویر نمایشگاه تشریف به عمل بیاورند.

شماره های ارتباطی:

واتسپ نمبر 0093766660522 :

واتسپ نمبر   0093747626577 :

ايميل ادرس expo2020.afghanistan@gmail.com:

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۹:۲۴
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت: از سرمایه گذاران مالیزیای می‌خواهیم تا در افغانستان سرمایه گذاری نمایند

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با نمایندگان از وزارت محترم خارجه، وزارت دفاع، وزارت داخله و نماینده دفتر نخست وزیر مالیزیا برای افغانستان به ریاست دکترخانم. . .

BACK TO NEWS