ده‌ها اصله نهال در پارک‌های صنعتی جمعه‌محمد محمدی و باریک‌آب غرس شد

reza_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۸:۴۶
ده‌ها اصله نهال در پارک‌های صنعتی جمعه‌محمد محمدی و باریک‌آب غرس شد

چهارشنبه مورخ 22شعبان‌المعظم 1444 / 24حوت 1401

ده‌ها اصله نهال در پارک‌ صنعتی جمعه‌محمد محمدی ولایت کابل و پارک صنعتی باریک‌آب ولسوالی بگرام ولایت پروان غرس گردید.

در این برنامه که محترم سید محمدنعیم محمدی رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع وزارت صنعت و تجارت در رأس یک هیئت اشتراک نموده بود، در ابتدا آقای محمدی در پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی ولایت کابل از فابریکه‌های این پارک بازدید و مشکلات فابریکه‌داران را استماع نمود.

سپس رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت در برنامه‌ی نهال شانی این پارک اشتراک نموده، جهت سرسبزی و حفظ محیط‌زیست کشور نهال غرس نمود.

متعاقباً آقای محمدی با تیم همراه‌شان در برنامه‌ی نهال شانی پارک صنعتی باریک‌آب ولسوالی بگرامی ولایت پروان با حضورداشت محترم مفتی محمدادریس انوری معاون والی ولایت پروان و سایر مسوولین این ولایت اشترک نمود.

در برنامه‌ی نهال شانی پارک صنعتی باریک‌آب ولسوالی بگرامی ولایت پروان، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت ضمن اطمینان بر تلاش در راستای رشد و جلب سرمایه‌گذاران در پارک‌های صنعتی، گفت که جای نهایت شکرگذاری است که نظام اسلامی حاکم و زمینه برای برای شکوفایی و سرسبزی کشور فراهم شده است.

قابل یادآوری است که محترم انجنیر طالع‌محمد مصلح رئیس انکشاف پارک‌های صنعتی از سوی انجمن صنعت‌کاران پارک صنعتی جمعه‌محمد محمدی ولایت کابل تقدیر شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS