دیدار با سرمایه‌گذاران محترم ولایت قندهار

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۹ - ۷:۴۷
دیدار با سرمایه‌گذاران محترم ولایت قندهار

دوشنبه مورخ 9ذوالقعدة‌الحرام 1444 / 8جوزای 1402

محترم الحاج نورالدین عزیزی وزیر صنعت و تجارت با محترم محمدنسیم آغا با حضور محترم سید محمدنعیم محمدی رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع این وزارت دیدار نمود.

محمدنسیم آغا منحیث رابط یکی از کمپنی‌های روسی، علاقه‌مندی کمپنی را در رابطه به تولید موادنفتی از زباله در شهرکابل یادآوری نموده، از ظرفیت و مقدار سرمایه‌گذاری آن کمپنی معلومات ارایه نمود.

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با استماع صحبت‌های آنها، موارد لازم را در میان گذاشته، بیان داشت که ا.ا از سرمایه‌گذاری‌ها حمایت و زمینه‌های لازم را فراهم می‌کند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۸:۳۶
Background image

توافقات دوجانبه روی تسهیلات تجارتی و ترانزیتی میان افغانستان و پاکستان

مذاکرات دوجانبه میان هیئت امارت اسلامی افغانستان به سرپرستی محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت جمهوری اسلامی پاکستان به سرپرستی محترم محمدخُرم آغا، معین وزارت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۳۷
Background image

هیئت وزارت صنعت و تجارت از پارک‌های صنعتی ولایت پروان بازدید نمود

محترم مولوی عبدالحمید قیام، رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، رئیس توزیع زمین پارک‌های صنعتی این وزارت و رئیس صنعت و تجارت ولایت پروان از پارک‌های صنعتی باریک‌آب

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۱۶
Background image

استماع مشکلات صنعت‌کاران ولایت هرات

محترم مولوی قدرت‌الله جمال، معین امور صنعت و تجارت این وزارت در ادامه دیدارهای شان در ولایت هرات، در شهرک صنعتی هرات با صنعت‌کاران این شهرک دیدار و ملاقات نمودند.

BACK TO NEWS