دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با رئیس شرکت امی اغلو گروپ

anwar_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۹:۸
دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با رئیس شرکت امی اغلو گروپ

یکشنبه ۱۴ شعبان المعظم ۱۴۴۵/ ۶ حوت ۱۴۰۲

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم رجب مصطفی اغلو رئیس شرکت امی اغلوگروپ دیدار و ملاقات نمود.

در این ملاقات آقای مصطفی اغلو از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری از سوی امارت اسلامی افغانستان  اظهار قدردانی نموده، گفت: شرکت امی اغلو گروپ در تلاش پیدا نمودن بازارهای جهانی برای مرمر افغانستان بوده و برای چندین کشور  نمونه های از مرمر افغانستان را نیز ارسال نموده، تا مارکیت مناسب دریافت گردد.

همچنان وی علاوه نمود: در صدد سرمایه‌گذاری های بیشتر در افغانستان بوده و از سایر سرمایه‌گذاران خارجی نیز خواست تا در این کشور سرمایه‌گذاری نمایند.

در ادامه سرپرست وزارت صنعت و تجارت، از فرصت های سرمایه‌گذاری در افغانستان صحبت نموده از دلچسپی این شرکت به سرمایه‌گذاری در کشور اظهار قدردانی نمود.

همچنان آقای عزیزی جهت حل مشکلات تخنیکی در بخش معادن مرمر وعده نمود تا این شرکت را به اتحادیه سنگ مرمر کشور نیز معرفی نماید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۹:۷
Background image

بازدید سرپرست وزارت صنعت و تجارت از فابریکه‌های سمنت و تصفیه موادنفتی

محترم الحاج نورالدین عزیزی با هیئت همراه در ادامه‌ سفر شان به ولایت نیمروز، از فابریکه‌ پروسس سمنت نیمروز که از چند سال به این طرف بنابر دلایل مختلف از فعالیت باز

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۵۶
Background image

جلسه مشورتی با تاجران ولایت نیمروز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه شان با حضور محترم شیخ محمدقاسم خالد، والی نیمروز با تاجران ولایت نیمروز در دفتر مقام این ولایت دیدار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۸:۴۶
Background image

 جلسه‌ هماهنگی با مقام ولایت نیمروز

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیئت همراه شان در سفری به ولایت نیمروز با محترم شیخ محمدقاسم خالد، والی این ولایت ملاقات نمود.

BACK TO NEWS