دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با صنعت‌کاران شهرک صنعتی خصوصی صنایع سبز

reza_admin
شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۹:۱۰
دیدار سرپرست وزارت صنعت و تجارت با صنعت‌کاران شهرک صنعتی خصوصی صنایع سبز

جمعه مورخ 10شعبان‌المعظم 1444 / 12حوت 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت ا.ا.ا با شماری از صنعت‌کاران و فابریکه‌داران شهرک صنعتی خصوصی صنایع سبز دیدارنموده و از شماری فابریکات این شهرک نیز بازدید نمودند.

محترم عبدالرحیم فیضان، رئیس اتحادیه صنعت‌کاران شهرک صنعتی خصوصی صنایع سبز با ابراز خرسندی از همکاری‌‌های همیشگی وزارت صنعت و تجارت در راستای حمایت از صنعت‌کاران و سرمایه‌گذاران کشور، مشکلات فراراه شانرا با سرپرست این وزارت در میان گذاشته و خواهان حل‌آن گردیده، افزود: سکتور خصوصی در تقویت اقتصاد کشور نقش کلیدی داشته و نیاز جدی به توجه ا.ا.ا و وزارت صنعت و تجارت دارد.

در ادامه محترم سید محمد نعیم محمدی رئیس عمومی پارکهای صنعتی این وزارت ازسرمایه گذاران و صنعتکاران جهت سرمایه گذاری ایشان قدردانی نموده و از الله متعال خواهان اتفاق و اتحاد بیشترشان گردیده، درجهت حل مشکلات صنعت‌کاران این پارک وعده همکاری سپرد.

محترم محمدمحسن امیری رئیس پارک صنعتی خصوصی صنایع سبز گفت: دراین پارک بیش از 150میلیون دالر سرمایه‌گذاری گردیده و بیش از 10000نفربصورت مستقیم و غیر مستقیم مصروف کار می‌باشد.

محترم الحاج نورالدین عزیزی با استماع به مشکلات و چالشهای فراراه این صنعت‌کاران، صنعت‌کاران را بهترین رفیق خویش خطاب نموده، در ادامه افزود: صنعت بخش مهم کشوراست. که از توجه خاص ا.ا.ا و وزارت صنعت و تجارت برخودار بوده و افغانستان باید از طریق صنعت و صنعت‌کاران ساخته شود.

در اخیر سرپرست وزارت صنعت و تجارت، شماری از روئسای این وزارت از فابریکات این پارک نیز بازدید نمودند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۶:۴۱
Background image

ملاقات با رئیس شرکت عباس افریدی

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم عباس افریدی، رئیس شرکت عباس افریدی ملاقات نمود.

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۸:۲۰
Background image

تفاهم‌نامه همکاری با 10مؤسسه در بخش تشبثات امضا شد

وزارت صنعت و تجارت جهت حمایت از انکشاف تشبثات کوچک‌تر، کوچک و متوسط با 10مؤسسه تفاهم‌نامه‌های همکاری را امضا نمود.

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

BACK TO NEWS