مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت از لابراتوار شرکت میوه‌جات کندا دیدن نمود

anwar_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۱۰
مقام رهبری وزارت صنعت و تجارت از لابراتوار شرکت میوه‌جات کندا دیدن نمود

شنبه ۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵ / ۱۵ ثور ۱۴۰۳

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با هیئت همراه در ادامه سفرشان به ولایت قندهار از لابراتوار شرکت میوه‌جات کندا دیدن نمود.

شرکت میوه‌جات کندا با سرمایه‌گذاری ۵ میلیون دالر و با ۴۱۰ کارمند؛ میوه‌جات از قبیل انار، انگور، زردالو، گلاس، آلو، خربوزه، کشمش، انجیر، سنجد، بادام و... را با بسته‌بندی‌های معیاری به کشورهای هندستان، امریکا، کانادا، امارات متحده عربی، استرالیا و... صادر می‌کند.

در لابراتوار این شرکت آزمایشات زراعتی در بخش‌های آزمایشات خاک، آب، میوه‌جات و حبوبات از قبیل تشخیص رنگ، مقدار آب موجود در میوه‌جات خشک و تازه، تشخیص امراض در میوه‌جات و تشخیص نیماتدهای خاک برای باغ‌داران و زارعین محترم ولایت قندهار صورت می‌گیرد و قرار است، در این لابراتوار در آینده نزدیک؛ آزمایشات کودهای کیمیاوی و ادویه‌جات زراعتی مانند پستی سایدها نیز آغاز گردد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با معاون وزیراعظم فدراتیف روسیه ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هئیت همراه شان با آقای الیکسی اوورچوک، معاون وزیر اعظم روسیه در امور همکاری های بین‌المللی

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۲
Background image

سرپرست وزارت صنعت و تجارت با سفیر جمهوری ایران مقیم مسکو در حاشیه فورم کازان دیدار و ملاقات نمود

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم کاظم جلالی، سفیر ایران مقیم مسکو، محترم داود میرزاخانی، سرکنسول ایران مقیم کازان و شماری از شرکت های اشتراک کننده ی ایرانی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
Background image

دیدار با شرکتهای بزرگ تاتارستان و روسیه

سرپرست وزارت صنعت و تجارت در جریان بازدید از نمایشگاه تجارتی فورم کازان با شماری از مسئولین شرکت‌های بزرگ تاتارستان و روسیه از جمله شرکت کا-آر گروپ (KR Group)  تولید کننده وسایل برق

BACK TO NEWS