گشایش کارخانه‌ی تولیدی محصولات پلاستیکی در ولایت ننگرهار

yonus_shafaq
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۱۵:۱۱
گشایش کارخانه‌ی تولیدی محصولات پلاستیکی در ولایت ننگرهار

چهارشنبه ۶حوت ۱۳۹۹

کارخانه‌ی تولیدی محصولات پلاستیکی صدیق صافی با سرمایه‌گذاری ابتدایی ۵۰ هزار دالر امریکایی با حضور مقام‌های دولتی و رئیس صنعت و تجارت ننگرهار در شهر جلال آباد افتتاح و به کارش آغاز کرد.

این کارخانه‌ی تولیدی انواع و اقسام محصولات پلاستیکی (گلدان، گیلاس و جک‌) را تولید می‌کند و موادخام موردنیازش را از داخل کشور تأمین نموده و محصولات‌اش را در بازارهای ولایت ننگرهار و ولایات همجوار عرضه می‌کند.

کارخانه‌ی تولیدی صدیق صافی که با حمایت مالی سازمان مهاجرت ساخته شده است؛ زمینه‌ی کار را برای بازگشت‌کنندگان از کشورهای خارجی مساعد کرده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS