آمادگی تاجران افغان مقیم قزاقستان و اوزبیکستان برای بازگشت به افغانستان

anwar_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۹:۳۷
آمادگی تاجران افغان مقیم قزاقستان و اوزبیکستان برای بازگشت به افغانستان

چهارشنبه مورخ ۱۹ رجب المرجب ۱۴۴۵/ ۱۱ دلو ۱۴۰۲

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با محترم انجنیر عزیزالله روزی، یک تن از تاجران ملی کشور و همراهان وی ملاقات نمود.

سرپرست وزارت صنعت وتجارت با تأکید به برادری و اتحاد، گفت: وطن به صورت مشترک از تمام اقوام است و اگر یک دست حرکت نکنیم، کار به جای نمی‌رسد و باید همه دست به هم داده در شگوفایی و ترقی وطن تلاش نمایم

در ادامه محترم انجنیر عزیزالله روزی به نمایندگی از تاجران کشور،‌ مقیم قزاقستان و اوزبیکستان صحبت، لیست 33شرکت را با رهبری این وزارت شریک نموده، اظهار داشت که مسئولین شرکت‌های متذکره خواستار بازگشت و انتقال سرمایه‌ شان به افغانستان می‌باشند.

محترم الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با تشکری از زحمات آنها، بیان داشت: افغانستان با داشتن معادن؛ یک کشور سرمایه‌دار بوده و فقط به مدیریت نیاز دارد.

آقای الحاج عزیزی اضافه کرد که ا.ا. افغانستان از بازگشت هموطنان به کشور استقبال می‌کند و وزارت صنعت و تجارت به خصوص جهت آوردن سهولت در خدمت سکتورخصوصی بوده و از آنها حمایت می‌کند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS