استماع گزارش هیئت مدیره‌ی اداره‌ی انکشاف صادرات کشمش

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۴ - ۱۵:۳۷
استماع گزارش هیئت مدیره‌ی اداره‌ی انکشاف صادرات کشمش

سه‌شنبه مورخ 4اسد 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت قبل از ظهر امروز در برنامه‌ی گزارش‌دهی اداره‌ی انکشاف صادرات کشمش، میوه‌جات، سبزیجات و نباتات‌طبی اشتراک و در جمع اعضای این اداره صحبت نمود.

ابتدا محترم سید عظیم‌مصطفی ‌هاشمی رئیس این اداره و تعدادی از اعضای آن در مورد کارکردها و دست‌آوردهای شان صحبت نموده، نظریات و پیشنهادات‌شان را در میان گذاشتند.

محترم الحاج عزیزی در سخنان‌اش یادآور شد که جهان امروز، جهان رقابتی است. همه‌ی تجار محترم این مسئله را متوجه باشند که ما نمی‌توانیم دنیا را با شرایط خویش عیار سازیم، اما می‌توانیم امورکاری خود را با معیارات جهان عیار نماییم. لذا بلندبردن کیفیت در کالاهای صادراتی تضمین‌کننده‌ی موفقیت در بازارهای بین‌المللی می‌باشد.

قابل یادآوری است که سال گذشته، بیشتر از ۲۰۱۰۷تُن کشمش، میوه‌خشک، میوه‌تازه، سبزیجات، نباتات‌طبی و زعفران از طریق این اداره با اخذ #تصدیق‌نامه‌های کیفیت صادر گردیده است که تجار کشور با اعتبار این تصدیق‌نامه‌ها؛ می‌توانند اقلام‌شان را به کشورهای (اروپایی، آمریکایی، آسترالیا و شرق دور) با معیارات جهانی ISO)) صادر نمایند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۵:۵۸
Background image

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق افتتاح شد

کنفرانس تواصل تجارتی و نمایشگاه بین‌المللی افغان - قزاق با حضور محترم ملا عبدالغنی بردار، معاون اقتصادی و مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس‌الوزراء امارت اسلامی افغانستان، آقای سریک. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۵۵
Background image

کمک بشردوستانه جمهوری قزاقستان به افغانستان

هیئت عالی‌رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور ظهر امروز جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۲:۱۱
Background image

سفر هیئت عالی رتبه جمهوری قزاقستان به کابل

هیئت بلند رتبه دولتی و سکتورخصوصی جمهوری قزاقستان تحت ریاست آقای سریک ژومانگارین، معاون نخست وزیر آن کشور جهت تحکیم و توسعه روابط دوجانبه،  برگزاری نمایشگاه افغان - قزاق و کنفرانس تواصل. . .

BACK TO NEWS