اطلاعیه شرکت تجارتی دولتی مختلط آفتنتو

reza_admin
اطلاعیه شرکت تجارتی دولتی مختلط آفتنتو

شرکت تجارتی دولتی مختلط آفتنتو که در نیمه سال 1366 ایجاد و با 24سهم‌دار شروع به فعالیت آغاز و الی اخیر سال 1369 به فعالیت نورمالش ادامه داد. بعد از سپردن نمودن مشکلات و ترمیم ساختمان این شرکت؛ ساختمان این شرکت به ریاست محترم انکشاف صادرات واحد دومی وزارت صنعت و تجارت به کرایه داده شد که تا اخیر سال 1398 از کرایه آن تمویل مصارف می‌کرد، اما به نسبت عدم سرمایه دورانی این شرکت بعد از سال 1370 فعالیت اساسی (تجارتی) تا اکنون نداشته و اما شخصیت حقوقی خویش را حفظ نموده است.

اکنون با تعمیل از هدایات مقامات ذیصلاح امارت اسلامی افغانستان رهبری شرکت در نظر دارد تا فعالیت اساسی شرکت دوباره آغاز گردد.

بدین وسیله به اطلاعی تمام سهم‌داران این شرکت رسانیده می‌شود؛ الی اخیر ماه جوزای 1402 در مقر شرکت (سرک سوم کارته چهار) حاضر تا در رابطه به فعالیت اساسی شرکت تصمیم اتخاذ گردد، در غیر آن؛ تصمیم از سوی امارت اسلامی افغانستان گرفته خواهد شد.

 

نوت: شهرت سهم‌داران در این شرکت 

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۰:۴۵
Background image

برگزاری نمایشگاه ملی و بین المللی هفته صنعت به تاریخ ۲۳ الی ۲۸ ثور ۱۴۰۳

قرار است نمایشگاه ملی و بین المللی هفته صنعت در مرکز نمایشګاه بین المللی افغانستان به تاریخ ۲۳ الی ۲۸ ثور از طرف مرکز متذکره به همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد های ذیربط برگزار . . .

بازگشت به اطلاعیه ها