انتخابات رهبری فدراسیون اتاق ها موفقانه برگزار گردید

yonus_shafaq
یکشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۶ - ۱۶:۰
انتخابات رهبری فدراسیون اتاق ها موفقانه برگزار گردید

به تاسی از احکام قانون تنظیم امور اتاق ها و به منظور هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر و بهتر امور مربوط به سکتور خصوصی، در نتیجه ی تلاش های مستمر وزارت صنعت و تجارت، فدراسیون اتاق های افغانستان با ترکیب نماینده های انتخابی اتاق های سکتوری، اعضای انتصابی فدراسیون و نماینده ی وزارت صنعت و تجارت منحیث عضو ناظر ایجاد گردید.

به منظور پیشبرد فعالیت ها و امور مربوط به فدراسیون اتاق ها که در قانون تنظیم امور اتاق ها تسجیل گردیده، به روز پنجشنبه ۲۳ اسد سال ۱۳۹۹ برای اولین بار انتخابات رهبری فدراسیون اتاق ها تحت نظارت مستقیم وزارت صنعت و تجارت در فضای کاملاً دموکراتیک موفقانه برگزار گردید.

وزارت صنعت و تجارت برگزاری موفقانه ی انتخابات رهبری فدراسیون اتاق ها را گام موثر و کارا در راستای تحکیم و انسجام فعالیت های قانونمند سکتور خصوصی دانسته و به این باور است که این نهاد ملی میتواند منحیث چتر واحد همگام و همکار حکومت عمل نماید

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS