برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی در ننگرهار

anwar_admin
برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی در ننگرهار

قرار است اولین نمایشگاه بین المللی ننگرهار به تاریخ ۳ الی ۵ میزان ۱۴۰۳ از طرف شرکت خدمات تدویر نمایشګاه وهاج با همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد های ذیربط و سکتور خصوصی در بازار چکنوری، قصر امپراطور ولایت ننګرهار برگزار ګردد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، بازاریابی برای محصولات و تولیدات داخلی، جلب و جذب سرمایه گذاری، تشویق مردم جهت استفاده از تولیدات داخلی، تسهیل فرصت های تجاری و مشارکت برای تولید کنندگان و صنعتگران محلی، فراهم سازی بستر برای توسعه تحصیلی و حرفه ای برای دانشجویان و جویندگان کار، ایجاد حمایت از ایده های کسب و کار، پرورش نوآوری و کار آفرینی و برگزاری جلسه تجاری B2B میباشد.

 در این نمایشگاه محصولات و تولیدات سکتور های مختلف صنعتی، زراعتی، ساختمانی، معدنی، صنایع دستی و قالین، تجهیزات طبی، ادویه، بهداشتی، مواد خوراکی، لباس، بخش کتاب های دینی و عصری، بانک ها، هنر نقاشی، رسامی و خطاطی و سایر محصولات و تولیدات داخلی به نمایش گذاشته میشود.

غرض معلومات مزید به شماره (۰۷۸۸۸۷۸۸۱۴/۰۷۳۰۳۱۶۳۴۴) و ایمیلWahaajexhibitionservices@gmail.com) ) تماس حاصل نمائید.

 

جهت معلومات بیشتر اینجا کلیک نمائید

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۵:۳۷
Background image

نمایشگاه تولید وطن افتخار وطن در میدان وردک

قرار است نمایشگاه تولید وطن افتخار وطن به تاریخ ۲۰ الی ۲۲سنبله ۱۴۰۳ از طرف شرکت خدمات تدویر نمایشگاه خان بیگ آسیا با همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد های ذیربط و سکتور خصوصی در . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۶/۷ - ۱۳:۴۳
Background image

برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی در ننگرهار

قرار است اولین نمایشگاه بین المللی ننگرهار به تاریخ ۳ الی ۵ میزان ۱۴۰۳ از طرف شرکت خدمات تدویر نمایشګاه وهاج با همکاری وزارت صنعت و تجارت و سایر نهاد های ذیربط و سکتور خصوصی در بازار . . .

بازگشت به اطلاعیه ها