برگزاری جشنواره‌ی صنعتی، فرهنگی و غذاهای ملی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای

reza_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۷ - ۸:۲۱
برگزاری جشنواره‌ی صنعتی، فرهنگی و غذاهای ملی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای

شنبه 26 سرطان 1400

جشنواره‌ی صنعتی، فرهنگی و غذاهای ملی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به ابتکار وزارت امورخارجه‌ی تاجیکستان و کمیته‌ی رشدسیاحت این کشور با نمایش صنایع‌دستی و غذاهای محلی کشورهای افغانستان، تاجیکستان، هندوستان، اوزبیکستان، پاکستان و فلسطین در شهر دوشنبه جمهوری تاجیکستان برگزار شد.

در این جشنواره، صنایع‌دستی زنان و هنرنقاشی افغانستان با همکاری دفتر اتشه تجارتی وزارت صنعت و تجارت و مقام سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در آن کشور به نمایش گذاشته شده است. خوشبختانه صنایع‌دستی زنان و هنرنقاشی افغانستان در این جشنواره با استقبال  بازدیدکنندگان قرار گرفته و بیشترین فروش را داشته است.

درین جشنواره‌ی، سفیر افغانستان مقیم دوشنبه، سفیران و دیپلومات‌های کشورهای ناظر و اعضای سازمان شانگهای، فرهنگیان، رسانه‌های محلی و بین‌المللی اشتراک نموده و جمع از مردم این کشورها از آنچه فرهنگ، عنعنات، صنایع‌دستی و غذا‌های لذیذ محلی کشورها بشمول افغانستان بود، نیز استفاده نمودند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS