برگزاری جلسۀ هماهنگی به منظور معرفی و شناسایی بهتر تولیدات داخلی

reza_admin
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۱ - ۸:۴۰
برگزاری جلسۀ هماهنگی به منظور معرفی و شناسایی بهتر تولیدات داخلی

چهارشنبه ۲۰ اسد ۱۴۰۰

جلسۀ هماهنگی به منظور شناسایی بهتر تولیدات و فراهم آوری تسهیلات لازم برای حمایت از صنایع تولیدی کشور تحت ریاست سیدمحسن سادات رئیس عمومی پارک­های صنعتی و امور صنایع وزارت صنعت و تجارت و با اشتراک هیأت رهبری اتاق صنایع و معادن از مرکز و ولایات حضوری و آنلاین در سالون کنفرانس­ عبدالمجید زابلی وزارت صنعت و تجارت برگزار شد.

در آغاز این جلسه، سیدمحسن سادات رئیس عمومی پارک­های صنعتی و امور صنایع گفت که مطابق به هدایت مقام عالی ریاست جمهوری؛ وزارت صنعت و تجارت و اتاق صنایع و معادن افغانستان در هماهنگی به منظور شناسایی بهتر تولیدات داخلی و فراهم آوری تسهیلات لازم برای حمایت از صنایع تولیدی کشور به طور مشترک کار نمایند.

آقای سادات همچنین گفت که وزارت صنعت و تجارت از اتاق صنایع و معادن می­خواهد که محصولات شرکت­های تولیدی داخلی را به این وزارت معرفی نمایند و این وزارت در نشر تبلیغات، بازاریابی و معرفی آن به خریداران آنان همکاری نمایند.

شیرباز کمین­زاده رئیس عمومی اتاق صنایع و معادن افغانستان گفت که آنان محصولات تمامی شرکت­های تولیدی صنایع کشور به وزارت صنعت و تجارت معرفی نموده و همچنین لست مشکلات صنعت کاران در عرصه­های مواد خام، تعرفه مواد خام، تامین برق مورد نیاز و چگونگی حمایت دولت از صنایع داخلی را با وزارت صنعت و تجارت شریک می­سازند.

مطابق به هدایت مقام عالی ریاست جمهوری، سلسله جلسه­های وزارت صنعت و تجارت و اتاق صنایع و معادن به منظور شناسایی بهتر تولیدات و فراهم آوری تسهیلات لازم برای حمایت از صنایع داخلی به طور منظم برگزار می­شود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۶:۲۵
Background image

به کالاهای صادرات کشورباید بازاریابی صورت گیرد

محترم حافظ محمدیعقوب جاوید، رئیس امورهماهنگی اتشه‌های وزارت صنعت و تجارت در حضور محترم احسان‌الله فطرت، رئیس امورصادرات این وزارت با اتشه‌های تجاری به صورت آنلاین گفتگو نمود

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۹:۵۹
Background image

نمایشگاه عالیست افغانیست خاتمه یافت

نمایشگاه عالیست افغانیست که به هدف رشد و بازاریابی برای تولیدات داخلی، ترویج صنعت ملی، آگاهی مردم از فرآورده‌های داخلی و صنایع‌دستی در ولایت پروان دایر گردیده بود، روزگذشته با حضور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۱۵
Background image

ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و احزاب قرآن کریم خاتمه یافت

وزارت صنعت و تجارت بخاطر ماه نزول قرآن مجید، استفاده مفید از این ماه، بلندبردن آگاهی قرآنی بیشتر کارمندان این وزارت و ساختن فضای قرآنی در وزارت؛ برنامه ترجمه و تفسیر سوره‌های شریف نور و. . .

BACK TO NEWS