تقدیر رهبری وزارت صنعت و تجارت از سوی سکتورذوب‌آهن

reza_admin
شنبه ۱۴۰۲/۳/۶ - ۹:۲۸
تقدیر رهبری وزارت صنعت و تجارت از سوی سکتورذوب‌آهن

پنج‌شنبه مورخ 5ذوالقعدة‌الحرام 1444 / 4جوزای 1402

مسئولین محترم سکتورذوب‌آهن کشور از طریق اتحایه‌ی شان از رهبری وزارت صنعت و تجارت تقدیر نمود.

برنامه‌ای که به همین مناسبت در صحن این وزارت دایر گردیده بود، بزرگان این سکتور با تشکری از زحمات، ارایه‌ی خدمات، حمایت‌ها، همکاری‌ها، رهنمایی‌ها و تشویق‌های رهبری این وزارت گفت که مسئولین سکتورخصوصی به خصوص صنعت‌کاران و سکتورصنعت کشور بارها از سوی وزارت صنعت و تجارت به اشکال گوناگون تقدیر شده اند و ما به اتفاق هم خواستیم که امروز از شما تقدیر به عمل آوریم.

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت و محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین این وزارت از تمام سکتورخصوصی با قدردانی یاد نموده، گفتند که توجه‌ی تمام بزرگان به ملت است و نیت ما هماهنگی میان ملت، سکتورخصوصی و دولت می‌باشد.

آقای الحاج عزیزی اضافه کرد که میان سکتورخصوصی، مردم و دولت هماهنگی خوبی پیدا شده است و ان‌شاءالله مسئولین در همه‌جا به فکر ملت بوده؛ آسایش و فراوانی بیشتر از این در کشور خواهد آمد.

قابل یادآوری است که در این برنامه محترم سید محمدنعیم محمدی رئیس عمومی پارک‌های صنعتی و امورصنایع، قاری محمدزبیر دین‌پرور رئیس عمومی تجارت بین‌الملل، محترم مولانا سلیمان‌شاه زهیر رئیس دفتر مقام و سایر روئسای و مشاورین رهبری این وزارت حضور داشتند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS