رسیدگی به مشکلات  صادرکنندگان جلغوزه

reza_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۸/۲۴ - ۹:۵۸
رسیدگی به مشکلات  صادرکنندگان جلغوزه

یک‌شنبه مورخ 18ربیع‌الثانی 1444 / 22عقرب 1401

محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت و محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین امور صنعت و تجارت این وزارت با تعداد کثیر از تاجران جلغوزه دیدار کرده و روی صادرات جلغوزه گفتگو نمود.

در این جلسه صادرکنندگان جلعوزه در ادامه‌ی جلسات قبلی مشکلات شان را در قسمت صادرات جلغوزه با رهبری وزارت صنعت و تجارت در میان گذاشته و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

متعاقباً محترم الحاج نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت با تأکید به تعادل در صادرات جلغوزه، گفت که موضوع با محترم ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی رئیس‌الوزرا و دفتر اوشان در میان گذشته شد و با در نظرداشت هدایت شورای وزیران با ادارات ذیربط جلسه تخصصی برگزار و فیصله گردید تا به صادرات‌کنندگان جلغوزه که جواز رسمی داشته باشند از تمام بنادر اجازه داده شود و همچنین در این جلسه یک کمیته‌ی تخصصی در مورد صادرات جلغوزه ایجاد گردید.

در ادامه محترم مولوی قدرت‌الله جمال معین امور صنعت و تجارت گفت که در نزد این وزارت طبقه‌بندی جلغوزه وجود ندارد و فقط کشورهای مقصد صادراتی افغانستان معیارات شان را دارند که شرکت‌ها در این قسمت توجه‌ی جدی می‌کنند.

آقای مولوی جمال اضافه کرد که این هدایت بزرگان ا.ا. افغانستان که با مردم شفقت شود و از این رو ا.ا به خصوص وزارت صنعت و تجارت و ادارات ذیربط در خدمت شما می‌باشد و خواست ما این است که صادرات تان را با استفاده از جواز دست داشته ویا شرکت‌ها انجام دهید که هم به نفع ا.ا.ا و هم شما است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۳
Background image

علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در تولید سولر و انرژی برق

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با آقای شییه، یک تن از سرمایه‌گذاران کشور چین دیدار نمود.

یکشنبه ۱۴۰۳/۵/۷ - ۸:۵۰
Background image

نمایشگاه گنجینه بامیان اختتام یافت

نمایشگاه که در ولایت بامیان، تحت عنوان گنجینه بامیان در آن ولایت با حضور مقامات امارت اسلامی و اعضای سکتورخصوصی افتتاح گردیده بود، روزگذشته مورخ 5اسد سال‌روان اختتام یافت.

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

BACK TO NEWS