روند صادرات ادامه دارد

reza_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۶/۳۰ - ۱۴:۴۳
روند صادرات ادامه دارد

چهارشنبه مورخ 24صفرالمظفر 1444/30سنبله 1401

قرار است به مقدار 18تُن مغز جلغوزه از راه زمینی به ایتالیا صادر شود.

در تماسی که وزارت صنعت و تجارت با شرکت محترم رحیم گریزی داشتند، اظهار داشت که قرار است، 18تُن مغز جلغوزه به ارزش 600هزار دالر که با معیارهای جهانی پرؤسس شده است به کشور ایتالیا صادر ‌گردد.

شرکت یاد شده یادآور گردید که این 18تُن از ولایات پکتیا، پکتیکا و خوست جمع‌آوری و در شرکت رحیم گریزی به معیارهای جهانی پرؤسس و بسته‌بندی شده و از طریق ترانزیت زمینی به ترکیه و بعد به ایتالیا صادر می‌شود.

شرکت پرؤسس و بسته‌بندی جلغوزه‌ی رحیم گردیزی با ماشینری کاملا اتوماتیک؛ برای 250تن به صورت مستقیم زمینه اشتغال را در فابریکه و همچنین برای 150خانواده زمینه اشتغال را در خانه‌های شان فراهم نموده است.

قابل یاد‌آوری است که در ربع‌ اول سال مالی 1401 به مقدار 2هزار تُن به ارزش 19میلیون دالر جلغوزه صادر شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۲۰:۳۸
Background image

آمادگی وزارت صنعت و تجارت برای سفر به قزاقستان

محترم الحاج نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت با نمایندگان اتاق‌های سکتوری و اتحادیه‌ بانک‌های کشور و اتحادیه مؤلدین و صادرکنندگان قالین نشست نمود.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۲۱:۱۲
Background image

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئتی از افغانستان افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه کنمینگ کشور چین با حضور هیئت رسمی امارت اسلامی و سکتورخصوصی افغانستان، امروز سه‌شنبه، ۲ اسد سال‌روان در شهر کنمینگ آن کشور افتتاح گردید.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۲ - ۱۶:۱۲
Background image

علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران چینی به تولید انرژِی برق در افغانستان

محترم مولوی احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشور چین در دفتر کاری شان دیدار نمود.

BACK TO NEWS